۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۱۹

آیت الله صفایی بوشهری:

حفظ انقلاب نیازمند ولایت‌مداری است

حفظ انقلاب نیازمند ولایت‌مداری است

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت ۱۲بهمن ماه در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق علیه السلام شهر بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مانند دیگر انقلاب‌ها یک حرکت ساده در بستر تاریخ نبوده است بلکه یک تحول عظیم و بنیادی است که منبعث از اسلام اصیل و مکتب اهل بیت است.

وی با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی ایران ایجاد تحولی عظیم در تاریخ و طلوع تمدن جدید به رنگ خداست، افزود: این انقلاب احیای مجدد اسلام ناب محمدی در تاریخ معاصر به ویژه در عرصه فقه و مدیریت جکومتی است.

جوهره انقلاب ایران اسلام ناب است

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: آثار شگرف این انقلاب در ساختار جغرافیای سیاسی جهان نشان از این دارد که این انقلاب یک انقلاب از جنس بعثت انبیای الهی است و این انقلاب مولود حرکت امام حسین(ع) است.

وی با تاکید بر اینکه جوهره این انقلاب اسلام ناب است، تاکید کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب تمامی سیاسیون و تئوریسین‌های جهان حتی در اندیشه خود راه نمی‌دادند که یک انقلاب به رنگ خدا با محتوای دین به رهبری یک عالم دینی با راهبردی دینی بتواند رژیم مورد تائید و مورد حمایت شرق و غرب سرنگون کرده و معادلات جهان را به هم بزند.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: اما این انقلاب آمد و تمامی شاخص‌های اقتدار اسلامی و ملی را به ایران و اسلام عرضه کرد و تمام دشمنان اسلام بعد از انقلاب احساس کردند که در محاسبات خود اشتباه کرده‌اند.

جهان در آستانه شکست آمریکا و جهان سلطه و صهیونیزم است

وی با اشاره به اینکه جهان در آستانه تحولی عظیم به رنگ خدا است، اذعان داشت: شوروی با آن قدرت شکست خورد و جهان در آستانه شکست بلوک دیگر یعنی آمریکا و جهان سلطه و صهیونیزم بین‌الملل است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان ساخت: دهه فجر و انقلاب اسلامی ایران تمام جبهه ضد دین را به اقتدار اسلام هوشیار کرد.

وی بیان داشت: استکبار که در مقابل ایران اسلامی و اقتدار جهان اسلام به ستوه آمده است، پروژه‌های اسلام هراسی و پیامبرستیزی را راه‌اندازی کرده است.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: اگر در عرصه مذاکرات هسته‌ای تفاهمی نیز امضا شود یک بهانه دیگر می‌آورند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران اگر بخواهد ماندگار باشد و تحول عظیمی را رقم بزند باید دین اسلام را به صورت کامل حفظ کند چرا که دشمنان دین ما را نشانه گرفته‌اند.

بوشهر تاریخی سراسر اخلاق و ولایت‌مداری و مجاهدت دارد

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران آمده است که فضا را پر از اخلاق و معنویت کند اما این هزینه می‌خواهد چرا که دشمنان اسلام همواره در پی به سقوط کشاندن جوامع هستند.

وی تاکید کرد: تنها راه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ایران تقوا مداری، دین‌مداری، حرکت بر اساس مکتب دین اسلام و اهل بیت، ولایت‌مداری و حرکت بر مدار خورشید ولایت است.

آیت الله صفایی بوشهری اضافه کرد: استان بوشهر این افتخار را دارد که تاریخی سراسر اخلاق و ولایت‌مداری و مجاهدت دارد و هم اکنون نیز با تمام وجود از حریم ولایت دفاع می‌کند.

کد خبر 2481738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha