۱۸ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۳۱

امیرزاده خبر داد:

ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر معرفی می‌شوند/ برگزاری تورهای یک‌روزه

ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر معرفی می‌شوند/ برگزاری تورهای یک‌روزه

بوشهر - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر امیرزاده صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش گردشگری است که باید زمینه حضور هر چه بیشتر گردشگران را در استان فراهم سازیم.

وی از برگزاری تورهای یک روزه گردشگری در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: رسانه‌ها می‌توانند نقش بسیار مهم و موثری در معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر داشته باشند که تور اصحاب رسانه با عنوان نگاه نو از دیروز در استان برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر با اشاره به برخورداری استان بوشهر از سواحل زیبا و طولانی، اذعان داشت: فعال‌سازی گردشگری دریایی در استان بوشهر یکی از اولویت‌های ما است که باید زیرساخت‌های لازم را در نقاط مختلف استان فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه ساحل استان بوشهر در این فصل یکی از زیباترین و قابل استفاده ترین سواحل کشور است، اذعان داشت: سواحل بوشهر دارای قابلیت بالایی برای توسعه گردشگری هستند و باید در زمینه زیرساخت‌های اقامتی هم بیشتر تلاش شود.

امیرزاده اضافه کرد: استان بوشهر در فصل زمستان دارای آب و هوایی بسیار مطلوب است و چشمه‌های آبگرم و سواحل ماسه‌ای زیبا و هوای متبوع از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری استان در این بخش است.

وی کمبود اقامت‌گاه‌ها را به عنوان یکی از مهمترین مشکلات استان بوشهر در زمینه گردشگری مطرح کرد و ادامه داد: کمپ‌های موقت در تعطیلات نوروز با کمک شهرداری و دیگر دستگاه‌ها فعال می‌شوند.

کد خبر 2460773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha