۱۹ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۵۳

رستميان:

شهدا علمداران عزت و شرف ایران اسلامی هستند

شهدا علمداران عزت و شرف ایران اسلامی هستند

دامغان - نماينده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی شهدا را سند پر افتخار ملت ايران دانست و گفت: شهدا باعث سربلندی نظام و عظمت كشورند و در مقاطع حساس علمداران عزت و شرف ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر عبدالرحمان رستميان پیش از ظهر جمعه در نشست هماهنگي و برنامه ريزي اجلاسيه سرداران و ۶۱۴ شهيد شهرستان دامغان در محل دبيرخانه اين اجلاسيه اظهار داشت: این اجلاسيه فرصتي است كه بار ديگر با آرمان هاي شهداي والامقام تجديد بعيت كنيم و ياد و خاطره آن حماسه سازان دوران دفاع مقدس را گرامي بداريم.

وي تصريح كرد: شهرستان دامغان به نسبت جمعيت در تقديم شهدا از رتبه خوبي در كشور برخوردار است كه اين نشان از ايثار و جانفشانی ايثارگران و رزمندگان اين خطه دارد كه نقش و حضور خود را در ميادين و عرصه هاي نبرد حق عليه باطل در دوران دفاع مقدس به خوبي ايفا كرده اند.

عضو مجمع نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: بايد با همراهی و همكاری دستگاه ها اجرايی شهرستان دامغان این اجلاسيه به خوبي و در خور شأن شهدا برگزار شود چون ما هر چه داريم از بركت خون پاك اينشان است.

ساماندهي و مرمت گلزارهاي شهداي دامغان با ۲۵۰ ميليون تومان اعتبار

فرماندار شهرستان دامغان نيز در اين نشست اظهار داشت: در سالجاري و از محل اعتبارات ۲۲ ماده ۱۸۰ ويژه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ۲۵۰ ميليون تومان اعتبار باهدف مرمت، بازسازي و ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان اختصاص پيد كرده است.

علي اصغر مجد بابيان اينكه تاكنون ۱۲۵ ميليون تومان از اين اعتبارات تخصيص يافته است تصريح كرد: همه دستگاه هاي اجرايي شهرستان موظف اند براي برگزاري اجلاسيه سرداران و ۶۱۴ شهيد با دبيرخانه اين اجلاسيه همكاري كنند.

وي تقارن اجلاسيه شهدا با ايام الله دهه مبارك فجر را به فال نیک گرفت و گفت: این امر بايد باعث شود تا با عزم ملي و مديريت جهادي بتوانيم اين اجلاسيه را در خور منزلت شهدا و ايثارگران برگزار كنيم.

برگزاری اجلاسيه سرداران و ۶۱۴ شهيد شهرستان دامغان در بهمن ماه سالجاری

فرمانده سپاه ناحيه دامغان از شهداي دامغان با بیان اینکه شهدا و رزمندگان دامغاني در دوران هشت سال دفاع مقدس افتخارات فراوانی برای این خطه کسب کرده اند، افزود: شهدا داوطلبانه و عاشقانه با خدا معامله كردند و براي اطاعت از امر ولي فقيه و اداي تلكيف به ميدان رزم رفتند و بر سر پيمانشان مردانه ايستادند.

سرهنگ پاسدار سيد محمدرضا حسيني با یادآوری اينكه شهدا در همه حال اخلاق را رعايت مي كردند خاطرنشان ساخت: ما بايد از آرمان هاي شهداي والامقام كسب فيض كرده و با بصيرت در مسير آنان قرار گيريم.

وي گفت: اجلاسيه سرداران و ۶۱۴ شهيد شهرستان دامغان طبق هماهنگي هاي انجام شده طي سه روز از ۲۸ بهمن ماه سالجاري با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي در اين شهرستان برگزار مي شود.

در اين نشست همچنين محسن امينيان مسئول دبيرخانه این اجلاسيه گزارشي از آخرين اقدامات انجام شده ارائه و خواستار همراهي و همكاري بيش از پيش مقامات ارشد و دستگاه هاي اجرايي دامغان با دبيرخانه شد.

کد خبر 2461241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha