۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷

سردار نقدی در گفتگو با مهر:

«عمار» باید اول‌انقلاب راه می‌افتاد/ به‌ افراد بی‌صلاحیت اعتماد شد

«عمار» باید اول‌انقلاب راه می‌افتاد/ به‌ افراد بی‌صلاحیت اعتماد شد

رییس سازمان بسیج مستضعفین می‌گوید جشنواره عمار باید از اول انقلاب راه می‌افتاد و اگر این اتفاق می‌افتاد سینمای ایران جهان را تسخیر می‌کرد ولی به افرادی که بسیاری از آنها صلاحیت کافی نداشتند اعتماد شد.

سردار محمدرضا نقدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر ویژگی عمده جشنواره فیلم «عمار» عنوان کرد: اصالت و پایبندی جشنواره فیلم عمار به ارزش های مردمی و انقلاب باعث تمایز این جشنواره از دیگر رویدادهایی از این دست شده است.

وی با اشاره به جشنواره فیلم عمار و اهمیت آن بیان کرد: من باید ابتدا این را بگویم که ما اشتباه کردیم از همان ابتدای انقلاب جشنواره ای چون «عمار» را پایه‌گذاری نکردیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: همانطور که تمام ابتکارات انقلاب و ارزش های اصیلی که انقلاب در حوزه های مختلف داشت موجب جوشش نیروهای انقلابی شدند، ما باید جشنواره عمار را هم از سال 58 پایه گذاری می کردیم.

سردار نقدی با تاکید بر اهمیت جشنواره عمار تصریح کرد: اگر ما جشنواره عمار را از ابتدای انقلاب پایه گذاری کرده بودیم امروز سینمای ایران، جهان را تسخیر کرده بود اما متاسفانه ما به افرادی که شاید بسیاری از آنها صلاحیت های کافی را نداشتند اعتماد کردیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان یادآور شد: ما نیروهای اصیل خود را در جریان هایی حل کردیم که موجب شد انقلاب و ارزش های آن را به طور کامل درک نکنند و این باعث شد که آن اتفاقی که باید در عرصه سینمای ایران رخ دهد واقع نشود و انشاءالله که دیگر این راه عقب نشینی نداشته باشد.

کد خبر 2461413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha