۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶

رقابت های جودو قهرمانی کشور/

جودوکاران خراسان شمالی به سه مدال برنز دست یافتند

جودوکاران خراسان شمالی به سه مدال برنز دست یافتند

بجنورد- رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: جودوکاران این استان در سی و نهمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی ایران به سه مدال برنز دست یافتند.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی ایران، اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه با حضور ۱۷۶ جودوکار در غالب ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

وی با اشاره به عملکرد جودوکاران خراسان شمالی در این دوره از رقابت ها، افزود: در این مسابقات سعید قلیچی جودوکار این استان در وزن ۶۰- کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو در وزن ۶۶- و احمد جفاکش مقدم در وزن ۹۰- کیلوگرم در جایگاه سوم ایستادند و مدال برنز را کسب کردند.

خسرویار با بیان این که این دوره از مسابقات که مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی نیز محسوب می شد، افزود: در این مسابقات در وزن ۶۰- کیلوگرم  با ۲۸ شرکت کننده ناصر ناصری پور از خوزستان قهرمان شد، محمدحسین شیخ الاسلامی از مازندران در رده دوم ایستاد و سعید قیلچی از خراسان شمالی و احسان بهرامیان از لرستان به صورت مشترک عنوان سومی را به دست آوردند.

وی اظهار داشت: در وزن ۶۶- کیلوگرم این رقابت ها با ۳۰ شرکت کننده قاسم نوری زاده از لرستان و مهدی فتحی پور از فارس به ترتیب اول و دوم شدند و سینا کریمی تهران و محمد محمدی بریمانلو از خراسان شمالی به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

خسرویار اضافه کرد: همچنین در وزن ۷۳- کیلوگرم این مسابقات با ۳۵ شرکت کننده وحید بنا از فارس در رده نخست ایستاد، مجید تاجری از البرز دوم شد و امید تیزتک از خوزستان و میلاد احمدی از البرز به صورت مشترک مقام سومی را به دست آوردند.

به گفته وی در وزن ۸۱- کیلوگرم با ۳۲ شرکت کننده سعید ملایی از تهران و  امیر قاسمی نژاد از خراسان رضوی اول و دوم شدند و فیروز اسدی از البرز و یوسف کریمیان از ایلام مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

خسرویار افزود: در وزن ۹۰- کیلوگرم این رقابت ها با ۲۳ شرکت کننده محمد جمالی از تهران قهرمان شد، سیدعلی اصغر موسوی از لرستان نایب قهرمانی را به دست آورد و جواد جمالیان از فارس و احمد جفاکش مقدم از خراسان شمالی به صورت مشترک سوم شدند.

وی اظهار داشت: در وزن ۱۰۰- کیلوگرم با ۲۰ شرکت کننده وحید نوری از تهران و بهنام صادقی نسب از توابع تهران در رده های اول و دوم ایستادند و محمد جعفر انصاری از مازندران و مسعود خرابات از تهران مشترکا عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

خسرویار گفت: در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم با ۱۹ شرکت کننده جواد محجوب از خراسان رضوی به مقام قهرمانی رسید، مصطفی آهن فروش از اصفهان در رده دوم ایستاد و ابراهیم قجر از مازندران و عادل ناصری آبادی از کردستان به صورت مشترک مدال برنز را به دست آوردند.

وی افزود: در رده بندی تیمی این مسابقات نیز تهران با کسب سه مدال طلا و سه برنز قهرمان شد، خراسان رضوی با یک طلا، یک نقره و یک برنز، یک عنوان پنجمی و دو هفتمی در رده دوم ایستاد و تیم های لرستان و فارس نیز با یک طلا، یک نقره و یک برنز به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

کد خبر 2461555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha