۱۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۵۰

خراسان شمالی قهرمان کوراش کشور شد

خراسان شمالی قهرمان کوراش کشور شد

بجنورد- رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کوراش با قهرمانی تیم این استان پایان یافت.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سومین دوره رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کوراش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، با حضور ۵۶ ورزشکار از استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مازندران، تهران و البرز به میزبانی بجنورد برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مسابقات در نهایت تیم خراسان شمالی موفق شد به عنوان قهرمانی این پیکارها دست یابد، تیم خراسان رضوی در مکان دوم ایستاد و مازندران نیز سوم شد

به گفته خسرویار اردوي آمادگي تيم ملي از ۱۵ فروردين به مدت دو هفته در مجموعه ورزشي عليدخت بجنورد، زير نظر رضا مهناني، سرمربي تيم ملي كوراش برگزار خواهد شد و روز سوم ارديبهشت ماه نیز تيم به بيروت اعزام خواهد شد.

خسرویار افزود: در جریان برگزاری اين مسابقات علاوه بر تماشاگران پر شور استاني، معاونت سياسي امنيتي استانداري، مدير كل ورزش و جوانان و معاونت هاي این اداره کل، فرماندار بجنورد و تني چند از مسئولين استانی و كشوري و دبيركل فدراسيون جودو و كوراش جمهوري اسلامي ايران در سالن محل مسابقات حضور یافتند.

وی در ادامه با اشاره به نفرات برتر اوزان مختلف، اظهار داشت: در وزن ۶۰- کیلوگرم سعید رضاییان به مقام قهرمانی رسید، سعید قلیچی دوم شد و سعید باغچقی و جعفر فیروزآبادی به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

خسرویار افزود: در وزن ۶۶- کیلوگرم مصطفی دلیریان و قنبرعلی قنبری قهرمان و نایب قهرمان شدند و اشکان ظهیرنژاد و علی جهانگرد مشترکا در رده سوم قرار گرفتند.

به گفته وی در وزن ۷۳- کیلوگرم هادی قدیمی در جایگاه نخست ایستاد، حسین یزدانی دوم شد و بهنام فروزش فر و محمد سالار سایوان به صورت مشترک به عنوان سوم دست یافتند.

خسرویار افزود: در وزن ۸۱- کیلوگرم الیاس علی اکبری قهرمان شد، مجتبی باغچقی به مقام نایب قهرمانی دست یافت و عیسی رضایی و محمد نیک سرشت در رده سوم جای گرفتند.

وی اضافه کرد: در وزن ۹۰- کیلوگرم یونس ولی زاده و محمدرضا صداقتی به ترتیب در رده های اول و دوم قرار گرفتند و مجتبی زمانی و امید سلیمانی مشترکا سوم شدند.

خسرویار اظهار داشت: در وزن ۱۰۰- کیلوگرم این رقابت ها نیز علی محمدنیا قهرمان شد، احمد جفاکش در رده دوم ایستاد و حسین شاهپسندی و عباس جعفرزاده سوم شدند.

رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم حمید قلی حسنقه به مقام قهرمانی دست یافت، سعید قاسمی در رده دوم ایستاد و محسن دلیریان و محمدرضا خیراله زاده مشترکا سوم شدند.

کد خبر 2526356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha