۲۱ دی ۱۳۹۳، ۲۰:۴۶

مجد:

فرهنگنامه ۱۶ جلدی شهدای دامغان تدوين می شود

فرهنگنامه ۱۶ جلدی شهدای دامغان تدوين می شود

دامغان - فرماندار شهرستان دامغان با اشاره به برگزاری اجلاسيه سرداران و ۶۱۷ شهيد والامقام اين شهرستان در دهه آخر بهمن ماه سالجاری، گفت: فرهنگنامه ۱۶ جلدی شهدای شهرستان تدوين می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مجد عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اجلاسیه سرداران و ۶۱۷ شهید شهرستان دامغان در محل فرمانداری این شهرستان ضمن تاکید بر ضرورت همکاری تمامی ارگانها و ادارات بر استفاده از تمام توان و ظرفیت خود برای هر چه بهتر برگزار شدن این اجلاسیه اظهار داشت: این برنامه باید در خور شأن شهدا برگزار شود.

وی با بیان اینكه شهرستان دامغان در هشت سال دفاع مقدس با اعزام ۱۰ هزار رزمنده توانست عملكرد درخشانی از ایثارگری و مجاهدت به یادگار بگذارد.

علي اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان

فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز در این جلسه با اظهار اینکه  امیدواریم تا زمان برگزاری اجلاسیه بتوانیم از دو جلد فرهنگنامه شهدا رونمایی کنیم، گفت: چاپ هشت جلد كتاب از خاطرات فرماندهان دامغانی نیز از دیگر مواردی است كه در ایام برگزاری اجلاسیه رونمایی خواهد شد.

سرهنگ پاسدار سید محمدرضا حسینی با یادآوری اینکه دبیرخانه اجلاسیه از دو سال قبل ایجاد شده شده است افزود: جشنواره فرهنگی، ورزشی و هنری با نوای كاروان برگزار خواهد شد و هنرمندان زبده و توانمند كشوری به اجرای برنامه های متنوع خواهند پرداخت.

وی از افتتاح المان و بوستان شهدا و به اهتزاز در آمدن پرچم اباعبدالله الحسین(ع) و امام رضا(ع)، برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری با ۴۰ غرفه از دیگر برنامه های جنبی اجلاسیه سرداران و ۶۱۷ شهید دامغان از ۲۳ تا ۳۰ بهمن ماه سالجاری خبر داد.

دامغان

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در خاتمه با بیان اینكه ۱۴۰ نفر در برگزاری این اجلاسیه همكاری دارند گفت: انتظار همكاری بیشتر دستگاه های اجرایی را داریم تا بتوانیم نسبت به شهدا به خوبی ادای دین کنیم.

اجلاسیه سرداران و ۶۱۷ شهید والامقام شهرستان دامغان روزهای ۲۸ الی ۳۰ بهمن ماه سالجاری برگزار می شود.

کد خبر 2462936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha