۲۲ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲

نامه مستندسازان جواب گرفت/ نمایش مستندهای فجر در سالن اصلی میلاد

نامه مستندسازان جواب گرفت/ نمایش مستندهای فجر در سالن اصلی میلاد

سالن اصلی کاخ جشنواره در برج میلاد از ساعت 13 تا 14:30 میزبان نمایش فیلم‌های مستند سی و سومین جشنواره فیلم فجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال درخواست مستندسازان از علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر مبنی بر نمایش مستندهای منتخب «سینما حقیقت» در سال‌های اصلی برج میلاد و قول مساعد علیرضا رضاداد برای بررسی این درخواست، جدیدترین خبرها حاکی از آن است که مقرر شد مجموع فیلم‌های مستند این دوره از جشنواره هر روز ساعت 13 تا 14:30 در سالن اصلی کاخ جشنواره در همایش های برج میلاد نیز نمایش داده شود.

چندی پیش مستندسازان از دبیر جشنواره درخواست کردند که مستندهای منتخب در این دوره از جشنواره در سالن اصلی برج میلاد نیز نمایش داده شود و دبیر این دوره از جشنواره فیلم فجر در پاسخ به درخواست این مستندسازان گفت که سیاست جشنواره فیلم فجر در حوزه سینمای مستند، تشویقی و حمایتی است ولی بنا ندارد تمرکز اصلی را روی سینمای مستند بگذارد.

رضاداد با وجود چنین پاسخی که به مستندسازان داد، تصریح کرد که با این اوصاف موضوع را با جعفر صانعی مقدم یکی از اعضای هیات انتخاب مطرح کرده و قول مساعد داد که اگر نظم نمایش فیلم ها در بخش های مختلف جشنواره بر هم نریزد مستندهای جشنواره در سالن اصلی برج میلاد هم نمایش داده می شود.

با بررسی شرایط درخواست مستندسازان، تیم اجرایی سی و سومین جشنواره فیلم فجر به این نتیجه رسیدند که فیلم‌های مستند را هر روز ظهر بعد از اذان، ساعت 13 تا 14:30 در سالن اصلی برج میلاد نمایش دهند.

علاوه بر کاخ جشنواره، خانه هنرمندان ساعت 16 و سینما آزادی ساعت 18:30 میزبان نمایش فیلم های مستند سی و سومین جشنواره فیلم فجر هستند.

کد خبر 2463256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha