۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳

حجت الاسلام ایزانلو:

برنامه های گرامیداشت دهه فجر کیفی و مردمی برگزار شود

برنامه های گرامیداشت دهه فجر کیفی و مردمی برگزار شود

بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: باید برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر با کیفیت بیشتر و مشارکت پررنگ تر اقشار مختلف مردم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو صبح چهارشنبه در دومین نشست کمیته قرآنی ستاد دهه فجر که در محل اداره تبلیغات اسلامی بجنورد برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های اجرایی این اداره در دهه فجر امسال اظهار کرد: برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بهترین راه برای یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی است.

وی با تأکید بر افزایش کیفیت برنامه ها و مشارکت پررنگ تر اقشار مختلف مردم در برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر، اضافه کرد: ترویج و تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، حفظ و اعتلای فرهنگ اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی، افزایش و گسترش مشارکت عمومی و تقویت همبستگی، انتقال خاطرات و مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان، وفاق ملی و وحدت و ... از جمله اهدافی است که در برنامه‌های دهه فجر سال جاری دنبال می‌شود.

حجت الاسلام ایزانلو برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری جشن شب‌های انقلاب در مساجد، نصب بنر و پلاکارد با مضامین قرآنی، اعزام مبلغ ویژه، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، حضور کاروان سلامت در روستاها و مناطق محروم، دیدار با خانواده شهدای قرانی، برگزاری مسابقات ورزشی، جشنواره قرانی خانواده... ه. را از جمله برنامه‌های قابل اجرا با همکاری اعضای ستاد کمیته قرآنی دستگاه ها و نهادی دولتی شهرستان بجنورد در این ایام اعلام کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان افزود: معرفی دستاوردهای معنوی و قرآنی انقلاب اسلامی و تحولات انجام شده در زمینه گسترش علوم و معارف قرآنی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه به موازات جشن‌های سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر اهدافی است که توسط کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی دنبال می‌شود.

حجت الاسلام ایزانلو در پایان با اشاره به برنامه های مشترک این کمیته با سایر کمیته های برگزاری مراسمات گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اعلام کرد: در این برنامه ها ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا برنامه‌ متنوع و جوان پسند بوده و با کیفیت بیشتر و متفاوت‌تر نسبت به برنامه های اجرا شده در سال های گذشته برگزار شود.

کد خبر 2464769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha