۲۳ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۴۴

همزمان با دهه فجر/

۳۸۳ مبلغ به مساجد شهری و روستایی خراسان شمالی اعزام می شوند

۳۸۳ مبلغ به مساجد شهری و روستایی  خراسان شمالی اعزام می شوند

بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام ۳۸۳ روحانی مبلغ به مساجد شهری و روستایی این استان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به منظور اجرای بهتر برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مناطق مختلف خراسان شمالی، امسال ۳۸۳ روحانی مبلغ از حوزه های علمیه قم و مشهد و نیز مدارس علمیه بومی استان به مساجد شهری و روستایی استان اعزام خواهند شد.

وی با بیان این که این تعداد شامل ۴۰ مبلغه و ۳۴۳ روحانی مبلغ هستندف افزود: این روحانیان با استقرار در مناطق روستایی و شهری در هدایت و مدیریت برنامه های گرامیداشت دهه فجر مشارکت می کنند.

حجت الاسلام ایزانلو با اشاره به ارائه سرفصل های تبلیغی به روحانیان اعزامی در ایام الله دهه فجر در استان، اضافه کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی پیرامون نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان احکام دینی و شرعی، اقامه نماز جماعت، برگزاری گفتمان های دینی در مدارس با موضوع انقلاب اسلامی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات شرعی و ... برخی از سرفصل های تبلیغی روحانیان در دهه مبارک فجر محسوب می شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی حضور طلاب و روحانیان خارجی در برنامه های گرامیداشت دهه فجر استان، اجرای برنامه های منسجم شاخص شهرستان ها در مساجد و هیئات مذهبی، سخنرانی روحانیان با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس شهری و روستایی، حضور روحانیان در راهپیمایی یوم الله ۱۲ و ۲۲ بهمن و ... را از جمله برنامه های این نهاد در دهه فجر امسال اعلام کرد.

کد خبر 2464235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha