۲ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۵۳

حجت الاسلام ایزانلو:

تقویت باورهای دینی و اعتقادی ‌جامعه مهم ترین وظیفه مداحان است

تقویت باورهای دینی و اعتقادی ‌جامعه مهم ترین وظیفه مداحان است

بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تقویت باورهای دینی و اعتقادی ‌جامعه از مهم ترین وظایف مداحان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو صبح شنبه در نشست انتخاب هئیت رئیسه سومین دوره کانون مداحان خراسان شمالی، اظهار داشت: مداحان به‌عنوان اقشار تأثیر‌گذار جامعه باید همه توان خود را برای رشد و تقویت باورهای دینی مردم به‌ویژه نسل جوان به کار گیرند.

وی با اشاره به رسالت سنگین مداحان در قبال جامعه اظهار داشت: مداحان به‌عنوان یکی از اقشار تاثیر گذار در جامعه مروج آموزه های اسلامی و دینی هستند.

حجت الاسلام ایزانلو گفت: حفظ و تقویت رسالت ائمه معصومین(ع) از مسؤولیت‌های سنگین مداحان است که باید از سوی این قشر مورد توجه قرار گیرد و در این راستا برای تقویت باورهای دینی و اعتقادی جامعه تلاش کنند.

وی در ادامه با تأکید بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه از سوی جامعه مداحان، اضافه کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که می‌تواند ما را به فرهنگ اسلامی نزدیک کند حفظ و زنده نگاه‌ داشتن یاد شهدا است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری درباره انتقال پیام‌های والا در مداحی، تصریح کرد: پندآموزی و استفاده از نصایح باید جزء موارد مهم و جدانشدنی مداحی باشد.

در ادامه این نشست بعد از جمع آوری آراء، سید ابوالفضل اسلامی به‌عنوان رئیس کانون مداحان استان، محمد رضا جلالی زاده به عنوان نایب رئیس و محمد علیزاده به عنوان دبیر کانون برای مدت مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 2501765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha