۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۱۲

یوسفی:

۳۶۰ قرارداد ایجاد واحد تولیدی در شهرک های صنعتی خراسان شمالی منعقد شد

۳۶۰ قرارداد ایجاد واحد تولیدی در شهرک های صنعتی خراسان شمالی منعقد شد

بجنورد - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: تاکنون افزون بر ۳۶۰ قرارداد صنعتی برای ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی یوسفی پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بجنورد با اشاره به این که در یک ماه اخیر جلسات مشترك متعددی به منظور بررسي طرح هاي پيشنهادي و حمايت مالي از واحدهاي صنعتي كوچك و متوسط مستقر در شهركها و نواحي صنعتي خراسان شمالی با شش بانک صنعت و معدن، رفاه، صادرات، توسعه تعاون، مهر اقتصاد و صندوق مهر امام رضا(ع) برگزار شده است.

وی اضافه کرد: با برگزاری این نشست ها سه واحد صنعتی برای دریافت بیش از هفت میلیارد ریال تسهیلات به بانک مهراقتصاد معرفی شدند که انجام این امور در مرحله کارشناسی بانک قرار دارد.

یوسفی افزود: همچنین با برگزاری نشست های مشترک با مسئولان بانک صنعت و معدن پيگيري اعتبارات سه جانبه و بررسي كارشناسي واحدها و طرح هاي پیشنهادی در این جلسات صورت گرفت.

به گفته وی افزون بر این شش طرح و واحد صنعتی واجد شرایط دریافت تسهیلات از محل اعتبارات ابلاغی بانک صنعت و معدن به مشاورين عارضه ياب و صندوق ضمانت سرمايه گذاري جهت تكميل طرح معرفي شده و مراحل دریافت تسهیلات خود را طی می کنند.

یوسفی عنوان کرد: همچنین در این جلسات وضعیت دو واحد صنعتي معرفي شده به بانك صادرات استان برای دريافت حدود سه ميليارد ريال تسهيلات از محل اعتبارات نوسازي و تجديد ساختار پیگیری و بررسی شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ۱۵ فعال خوشه های صنعتی فرش و آبنبات خراسان شمالی نیز برای دریافت ۱۲ میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان به صندوق مهر امام رضا(ع) معرفی شدند.

یوسفی با بیان این که حمايت همه جانبه از واحدهاي صنعتي از جمله رسالت ها و فعاليت هاي اصلی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی به شمار می رود، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی در این استان فعال است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی افزود: تاکنون افزون بر ۳۶۰ قرارداد صنعتی برای ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان منعقد شده است.

کد خبر 2465613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha