۲۸ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴

خانه سرود دوره های آموزشی برگزار می کند

خانه سرود دوره های آموزشی برگزار می کند

دومین دوره آموزشی مربیان سرود سراسر کشور از 29 دی به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مربیان سرودی که سال گذشته در اولین دوره آموزشی خانه سرود شرکت داشتند و آزمون‌های آن را با موفقیت به پایان رساندند، در این دوره حضور پیدا خواهند کرد، این در حالی است که تعدادی از مربیان نیز برای اولین مرتبه در این دوره آموزشی شرکت می کنند.

مربیان سرود در این طرح پس از سطح‌سنجی، دوره آموزشی را در زمینه موسیقی طی پنج روز به پایان می‌رسانند. مباحث مربوط به تئوری موسیقی، تکنیک‌های مرتبط با آواز و آموزش‌های مبنایی در زمینه نواختن ساز از جمله سرفصل‌هایی است که در این دوره آموزشی ارائه خواهند شد.

در این دوره آموزشی بیش از یکصد مربی سرود از سراسر کشور حضور دارند اهدافی چون بسترسازی و ایجاد زمینه مناسب به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص، شناسایی، کشف، هدایت، تربیت افراد مستعد و ایجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش آنها، ارائه اطلاعات تخصصی در زمینه موسیقی و مهارت‌های مورد نیاز و استمرار امر آموزش در راستای نیل به اهداف خانه سرود انقلاب اسلامی  مورد توجه قرار گرفته است.

شهرام توکلی، رازمیک اوهانیان، محمدرضا صادقی و مجید اکبری از جمله اساتید این دوره آموزشی هستند. این در حالی است که طرح این دوره آموزشی توسط محمد آرزم و مجید اکبری نوشته شده است.

این دوره با حمایت خانه سرود انقلاب اسلامی وابسته به سازمان هنری رسانه‌ای اوج از 29 دی در موسسه آموزش عالی محمدشهر کرج برگزار می‌شود.

کد خبر 2467094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha