۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷

اسماعیلی:

پشت صحنه اهانت به پیامبر اکرم (ص) یک حرکت سیاسی وجود دارد

پشت صحنه اهانت به پیامبر اکرم (ص) یک حرکت سیاسی وجود دارد

زنجان- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پشت صحنه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) یک حرکت سیاسی و مرموزانه وجود دارد.

محمد اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس حضرت پیامبر اکرم (ص) افزود: حرکت زشتی که نشریه فرانسوی انجام داده برای اولین بار نیست و پشت این همه گستاخی صهیونیست ها وجود دارند که آنها را اداره می کنند.

وی اظهار داشت: اگر امروز چنین اهانت هایی در جامعه اسلامی ما رخ می دهد به علت این است که جریان صهیونیست این برنامه ها را طراحی می کند ولی اینها به نفع کشورهای اروپایی نیست و به ضرر خودشان تمام می شود و ملتهای اسلام نفرتشان نسبت به صهیونیستها بیشتر می شود.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اهانت به ساحت مقدس حضرت پبامبر اکرم (ص) یک کار زشت و زننده بود و ملت مسلمان را آزارده کرد و درمیان مسلمانان عکس العمل نشان دادند و هرگز درمقابل چنین بی حرمتی هایی به اهل بیت (ع) ساکت نمی مانند و موضع گرفتند و بر علیه سیاستهای دولت فرانسه اعتراض کردند و این اعتراضها ادامه دارد.

اسماعیلی تاکید کرد: دولت فرانسه باید از ملتهای مسلمان عذر خواهی کند و جلوی این کارهای زشت که به نام آزادی است گرفته شود.

وی در ادامه افزود: هیچ جای دنیا چنین چیزی نیست و به مقدسات مردم توهین نمی کنند و عمل وقیحانه را انجام نمی دهند وتنها همه این کارها توسط صهیونیست طراحی شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: اینها می خواهند با توهین به مقدسات نظام جمهوری اسلامی و ارزشهای دینی چهره اسلام را به جهانیان بد نشان بدهند هرگز موفق نشدند وارادت به اهل بیت (ع) تثبیت شد.

کد خبر 2469670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha