۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴

رجایی:

اهانت به پیامبران و ادیان دیگر ، نشان از آزادی بیان نیست

اهانت به پیامبران و ادیان دیگر ، نشان از آزادی بیان نیست

زنجان-رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد زنجان گفت: اهانت به پیامبران وادیان دیگر نشان ازآزادی بیان نیست ودرهیچ مکتب ومسلکی اهانت به پیامبران وادیان نشانه های وجودآزادی بیان درآن جامعه تلقی نمی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر یداله رجائی در جلسه شورای فرهنگی واحد زنجان افزود: اهانت رسانه های غربی به پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) نشان ازبی خردی وجهل آنان نسبت به پیامبر و دین اسلام دارد.

وی ادامه داد: در گذشته نشریه فرانسوی شارلی ابدو با انتشار تصاویری موهن نسبت به ساحت پیامبر بزرگوار اسلام اهانت کرده بود که با واکنش مسلمانان و پیروان سایر ادیان مواجه شده بود، اهانت های این نشریه دستاویز و بهانه ای برای حمله تروریستی شد که تعدادی از اعضای آن کشته شدند.

رجایی افزود: با محکومیت این دو اقدام، اضافه کرد: مسلمانان دنیا هر دو عمل ننگین را محکوم کردند،  متاسفانه اقدام تروریستی اخیر، ظاهرا بهانه ای برای هتاکی های شرم آور ایادی امپریالیسم و صهیونیسم نسبت به دنیای اسلام گردیده است و با این اقدام زشت و ناپسند و غیر انسانی به پیام آور بزرگ رحمت اهانت می کنند در حالی که نمی فهمند و یا نمی خواهند بفهمند پیامبر اسلام (ص) پیامبر عدالت، ادب و رحمت است.

وی ادامه داد : ایادی صهیونیزم تلاش می کنند با بهره برداری از مسائل پیش آمده بر طبل تفرقه میان ادیان مختلف بکوبند که به هوشیاری بزرگان ادیان و مذاهب ملل مختلف نیاز است.   

  دکتر رجائی گفت: اساتید، کارکنان و دانشجویان و اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان هتک حرمت به ساحت پیامبر بزرگ اسلام (ص) را محکوم می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در ادامه، با تبریک فرا رسیدن سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر لزوم پاسداشت آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

کد خبر 2470177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha