۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

مسابقه خاطره‌نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود

مسابقه خاطره‌نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقه خاطره‌نویسی مخصوص کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور به همت اداره‌کل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

سیدسعید میرمحمدصادق دبیر اجرایی مسابقه خاطره نویسی کتابداران، ضمن اعلام خبر برگزاری این مسابقه، در این باره به خبرنگار مهر گفت: این مسابقه توسط اداره‌کل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود و امسال اولین باری است که به صورت سراسری برپا خواهد شد در واقع این مسابقه خاطره‌نویسی مخصوص کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور است.

به گفته وی، هدف از برگزاری این مسابقه، بهره‌گیری از تجارب کتابداران در زمینه‌های گوناگون علمی، پژوهشی و کاربردی با اهدافی چون تقویت قدرت نگارش، شناسایی و پرورش استعداد نویسندگی، استفاده از آثار فاخر در تولید فیلمنامه و سایر محصولات فرهنگی است.

دبیر اجرایی مسابقه خاطره نویسی کتابداران همچنین گفت:موضوعات دومین دوره مسابقه خاطره‌نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی کشور عبارتند از: کتابداران، کودکان و نخستین تجربه های برخورد با کودک، اندیشمندان و نویسندگان در کتابخانه، کتابدار به عنوان مشاور امین، ارزشمندترین تجربه کاری، کتابداران و خیرین کتابخانه ساز، اهدای کتاب، کتابداران و جایگاه شغلی، اجتماعی، آموزشی، کتابداران و دنیای مجازی، کتابدار و خانواده، اعضاء کتابخانه، نخستین تجربه حضور، وقایع و اتفاقات جالب، دوستان کتابخانه و من و کتابدار.

میرمحمدصادق همچنین گفت: متقاضیان شرکت در این مسابقه باید آثار خود را در تا ۲۲ بهمن ۹۳ به ادارات شهرستان و یا اداره‌کل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق آدرس پست الکترونیکی khatereh@iranpl.ir ارسال کنند.

کد خبر 2470654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha