۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۰۶

نوروزیان:

انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان کانون توجه ملت هاست

انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان کانون توجه ملت هاست

بجنورد- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: به رغم تلاش های دشمنان نظام، انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان کانون توجه ملت هاست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیم نوروزیان عصر یکشنبه در جلسه بخشداران این استان، افزود: عمل به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص انسجام و اتحاد مردم و همکاری همگان با دولت، موجب رشد موفقیت‌های دولت می شود.

وی شکل گیری دولت تدبیر و امید را یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دانست و با بیان موفقیت های این دولت تاکید کرد: اگر به توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر انسجام و اتحاد مردم و همکاری همگان با دولت عمل شود حتما دولت موفقیت های بیشتری به دست خواهد آورد.

نوروزیان با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار داشت: تاکنون بیشترین حمایت رهبری معظم انقلاب از تیم هسته ای و مذاکرات هسته ای دولت صورت گرفته و اگر تذکراتی هم بوده عمدتا مربوط به سایر امور بوده ولی عجیب است که مخالفین دولت، این مهم را نادیده گرفته و بیشترین هجمه‌ها را به تیم مذاکره کننده دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه مشکلات مختلفی در حوزه های اجتماعی و اقتصادی دامنگیر مردم استان شده، از بخشداران به عنوان مدیران خط مقدم مبارزه با این مشکلات خواست تا با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی تصریح کرد: بخشداران از ورود به مسایل حاشیه ای پرهیز کنند و با مشی اعتدالی دولت تدبیر و امید، زمینه مشارکت همگان را برای حضور در صحنه های مختلف انقلاب فراهم کنند.

فراهم کردن زمینه انتخابات سال آتی با حضور حداکثری مردم

نوروزیان در ادامه برگزاری انتخابات سال آتی مجلس شورای اسلامی را مورد توجه قرارداد و یکی از وظایف بخشداران به عنوان مجریان انتخاباتی را فراهم کردن زمینه برای انتخابات با مشارکت حداکثری دانست.

وی با تاکید بر بی طرفی بخشداران در برگزاری انتخابات افزود: باید به گونه ای رفتار شود که با رعایت دقیق قوانین و با استفاده از ظرفیت معتمدین مردمی و محلی انتخاباتی بدون شبهه و مورد قبول مردم برگزار شود.

نوروزیان با تاکید بر اجرای دستور وزیر کشور اظهار داشت: ما مسئول اجرای درست انتخابات هستیم و به هیچ وجه به دنبال این نیستیم که چه حزب، گروه و یا فردی در انتخابات پیروز می شود.

این مسئول در استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: آنچه مردم انتخاب کنند مورد احترام است و ما موظف به صیانت از آرای مردم که حق الناس است هستیم.

وی با یادآوری سیاست وزارت کشور مبنی بر رعایت اعتدال، بی طرفی و مدیون نبودن به هیچ فرد و یا جریان سیاسی، گفت: بخشداران با هر سلیقه فکری باید در اجرا، تابع قانون و سیاست‌های وزارت کشور باشند و با اقتدار و ابتکار عمل و وظایف ذاتی خود را دنبال کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، بر حضور فعال بخشداران در مناسبت ها و برنامه های رسمی، ملی و مذهبی، خوشرویی با مردم، تعامل مناسب با شوراها و دهیاری ها، نظارت بر هزینه کرد درست اعتبارات و پروژه های عمرانی، انعکاس به موقع مشکلات مردم و حوزه کاری به فرمانداران تاکید کرد.

کد خبر 2473795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha