۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۵۹

ناصری خبر داد:

۱۰۰ محفل انس با قرآن ویژه دهه فجر در استان بوشهر برگزار می‌شود

۱۰۰ محفل انس با قرآن ویژه دهه فجر در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر -مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری ۱۰۰ محفل انس با قرآن ویژه دهه فجر در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، عبدالحسین ناصری گفت: دهه فجر از مقاطع مهم و فراموش نشدنی انقلاب و مقطع رهایی از دیو استبداد و استعمار است.

دبیر کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه به برکت خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر، رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) و حضور یکپارچه مردم در صحنه، انقلاب به پیروزی رسید، بر حضور اقشار تاثیرگذار به‌ویژه جامعه قرآنی استان در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های انقلاب را وظیفه و تکلیف همه دستگاه‌ها دانست و افزود: باید با شور و شعور انقلابی و دینی و پیروی از سبک زندگی اسلامی و قرآنی و تمسک به مقام پیامبر رحمت و ائمه معصومین علیهم السلام نقشی هر چند کوچک در زنده نگه داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا کنیم.

وی تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی به نسل جوان را از اهداف تشکیل کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر ذکر کرد.

ناصری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تدارک ویژه برنامه های قرآنی در دهه مبارکه فجر اظهار داشت: بیش از ۴۵ ویژه برنامه متنوع با مشارکت دستگاه های عضو و با استفاده از ظرفیت موسسات و مراکز قرآنی در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود که نقطه آغاز برنامه های دهه مبارکه فجر همایش فرهنگی و قرآنی والفجر است که ۱۱ بهمن ۹۳ در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزاری ۱۰۰ محفل انس با قرآن و کرسی تلاوت در مساجد، بقاع متبرکه و مدارس استان، اختتامیه مسابقات تسنیم و تلاوت و تجلیل از مرتلین طرح با قرآن در رمضان و توزیع رایگان قرآن بین موسسات، مراکز و جلسات قرآنی استان را از برنامه های شاخص کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ذکر کرد.

دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجراستان برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی و حفظ سوره مبارکه فجر، تقدیر از قاریان و پیشکسوتان قرآنی، دیدار با خانواده های شهدای قرآنی استان و برگزاری پرشور جشن های پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت امور قرآنی را از دیگر برنامه های این کمیته برشمرد.

کد خبر 2477229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha