۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۵۵

امیر رضایی:

دستاوردهای انقلاب توسط امیران ارتش به مردم بازگو می شود

دستاوردهای انقلاب توسط امیران ارتش به مردم بازگو می شود

قزوین- جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت:با تشکیل کمیته مشترک نیروهای مسلح ضمن اجرای برنامه های متنوع از سوی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، امیران ارتش دستاوردهای نظام را بازگو می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین معاون اجرایی سپاه استان، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، مدیر اداره کل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح قزوین عصر پنجشنبه در محل لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

امیر محمد رضایی در این نشست گفت: عزّت و اقتدار کشور مدیون انقلاب اسلامی و جان فشانی هایی است که در آن دوران روی داد و امروز می تواند این اقتدار و امنیت را برای آیندگان به یادگار گذاشت.

وی اظهارداشت: همانگونه که دفاع مقدس به تمام خفت های ۲۰۰ ساله اخیر در تاریخ ایران خاتمه داد انقلاب اسلامی نیز استقلال و سربلندی را برای ملت ایران به هدیه آورد ازاین رو لازم است تا ابعاد انقلاب نیز مانند جنگ مورد تکریم و پاسداشت قرار گیرد.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین ادامه داد: انقلاب عزت و آزادگی را به این مردم بخشید تا آنها در برابر بیگانگان تحقیر نشوند و استقلال را به وابستگی ترجیح دهند بر همین اساس در شرایط فعلی نیز علیرغم اینکه دشمنان به دلیل مطامع خود و دست یابی به منابع و ثروت های خدادادی ملت ها، مشکلاتی را پیرامون ایران ایجاد کرده اند اما عزت و آزادگی ایرانیان به جهت میراث ارزشمند انقلاب و هدایت های عالمانه رهبری انقلاب کاملا محفوظ است و مجموعه نظام و مردم در مسیر نائل آمدن به مقاصد و آرمانهای خود حرکت می کند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح برخی از برنامه های بزرگداشت دهه فجر که توسط نیروهای نظامی و انتظامی استان برگزار می شود، گفت: کمیته نظامی ستاد برگزاری و بزرگداشت مراسم دهه فجر در استان تشکیل شده است و بر اساس جلسات داخلی برای هماهنگی میان نیروها نظامی استان برگزار شده است.

سردار رضایی بیان کرد:درروز ۱۲ بهمن برنامه تجدید بیعت و میثاق بانماینده ولی فقیه در استان در محل بیت ایشان با استقرار ۲۰۰ نفر برگزار خواهد شد که پس از آن نیز نماز وحدت به اقامت ایشان برپا می شود.

وی افزود: در روز ۱۳ بهمن برنامه های داخلی شامل ۲۱ برنامه اجرا می شود همچنین در روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه مسابقات ورزشی نیروهای مسلح شامل دو استقامت با لباس نظامی به شکل رقابتی برگزار می شود.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین ادامه داد: چهار شنبه ۱۵ بهمن محفل انس با قرآن در حسینیه سپاه با همکاری سایر نیروها و در بعدازظهر همان روز نیز دیدارهایی با خانواده های معظم شهدا، تجدید بیعت و میثاق صورت می گیرد و در روز ۱۶ بهمن با شعار انقلاب ایمان، جهاد و شهادت مزار شهدا غبارروبی انجام می شود ضمن اینکه گلباران توسط بالگردهای پایگاه هوانیروز آبیک از دیگر برنامه های این دهه خواهد بود.

امیر رضایی تجلیل از ۱۵۰ تا ۲۰۰ بازنشستگان نیروی هوایی، نورافشانی به ارتقا بیش از۱۰۰متر، اعزام سخنران به مدارس و دانشگاهها را از دیگر برنامه های این دهه اعلام کرد و افزود: در روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه نیروهای مسلح همگان با مردم در راه پیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن حضور به هم خواهند رساند.

همچنین سرهنگ رجبی مدیر اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح در این نشست خبری گفت: برای ارتقاء معنوی پیش کسوتان نیروهای مسلح یک دوره مسابقه قرآنی برای خانواده های این عزیزان در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد و در روز ۱۶ بهمن ماه نیز یک دوره مسابقه والیبال پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه دوچرخه سواری، رالی خانوادگی، دیدار با خانواده بازنشستگان نیروهای مسلح و همایش تکریم از نیروهای مسلح در آبیک در روز ۱۶ بهمن ماه از دیگر برنامه های این دهه است.

کد خبر 2477913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha