۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۲۲

حجت الاسلام یعقوبی:

آمیختگی قدرت سیاسی و اقتصادی به اقتصاد كشور لطمه می زند

آمیختگی قدرت سیاسی و اقتصادی به اقتصاد كشور لطمه می زند

بجنورد - امام جمعه بجنورد گفت: پیوستگی و آمیختگی قدرت سیاسی و اقتصادی باعث عقب ماندگی ملت و نابودی اقتصاد كشور می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته  مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: باید در مسائل اقتصادی میانه رو بود و متناسب با نیازها از امكانات استفاده كرد.

وی تصریح کرد: اسلام با تكاثر، زیاده خواهی، خروج از چارچوب دین و داشتن طغیان مخالف است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه مبارك فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در كشور و در بین سایر ملل جهان ایجاد كرد و باعث شد ملت ایران و ملت های مظلوم جهان ظلمت ها را بشكافند.

وی افزود: امام خمینی(ره) در دهه فجر واژه های جدیدی در ادبیات ملت ایجاد كرد كه باید این واژه ها را بخوبی بیاموزیم.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینكه ایام الله های بسیاری در تاریخ انقلاب ملت ایران ثبت شده است تصریح كرد: ۱۲ بهمن روز خروج دیو و ورود فرشته و روز شادمانی مردم بود چرا كه مردم انقلابی ما برای ورود حضرت امام (ره) لحظه شماری می كردند و چشمان منتظرشان، فرش راه امام (ره) شده بود.

وی گفت: حضرت امام (ره) با تکیه بر اراده الهی و پشتیبانی ملت ایران، كشور را از فساد و ظلم نجات داد و از این جهت امروز باید سفره معنویت، عزت، قدرت و اقتدار را در سراسر دنیا بگسترانیم.

حجت الاسلام یعقوبی همچنین با بیان اینكه بدون اطاعت از ولایت فقیه آمادگی برای ظهورامام عصر(عج) محقق نخواهد شد تصریح كرد: افرادی كه با ولایت فقیه زاویه دارند افتخار حضور در كنار سفره امام زمان(عج) را پیدا نخواهند كرد.

وی تاكید كرد: برخی از افراد سودجو و دشمنان نظام با بیان اینكه انقلاب اسلامی ظهور امام زمان(عج) را به تاخیر انداخته است، می خواهند افكار مردم و جامعه را خدشه دار كنند که از این جهت باید مراقب این گونه سخنان و تفكرهای ویران گر باشیم.

امام جمعه بجنورد با تاكید برحضور گسترده و پرشور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن و برنامه های دهه مبارک فجر، خاری در چشم دشمنان و مایه ناامیدی مضاعف آن ها در رسیدن به اهداف شومشان خواهد بود، گفت: این حضور تجدید پیمان عملی ملت بزرگ ایران با آرمان ها و اهداف نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: باید در یوم الله دهه فجر به دشمنان انقلاب ثابت كنیم كه به آنها باج نمی دهیم، چرا كه ملت ایران تربیت شده اسلام عزیز است و هرگز دست نیاز به سوی آنان دراز نخواهد کرد.

کد خبر 2478161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha