۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۴

حجت الاسلام يعقوبي:

مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی است

مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی است

بجنورد - خبرگزاري مهر: امام جمعه بجنورد با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی صبح سه شنبه در همایش بصیرتی سفیران نور ویژه روحانیان بسیجی طرح هجرت خراسان شمالی، افزود: روحانیان می توانند با عملکرد مناسب و آموزنده خود، زمینه ساز ارتقای شاخص های معنوی و سیاسی در بین مردم باشند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم آگاه سازی مردم در زمینه انتخاب کاندیدایی اصلح بر اساس شاخص های مطروحه توسط مقام معظم رهبری، بر تلاش روحانیان برای افزایش بصیرت در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: روحانیان باید با بیان شاخص ها مردم را در زمینه انتخاب نامزد اصلح یاری کنند اما در این بخش وارد مصادیق نشده و انتخاب نهایی را به مردم واگذار کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از روحانیان طرح هجرت در این استان خواست تا نسبت به روشنگری و آگاه سازی مردم در زمینه انتخابات تلاش کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی نیز در این همایش ولایت مداری را شرط اصلی انتخاب نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از جانب مردم ذکر کرد.

حجت الاسلام سیف الله سهرابی، اظهار داشت: مردم مومن ایران اسلامی در انتخابات پیش رو کسی را برای هدایت کشور بر می گزینند که بیش از دیگران با شاخص های مورد نظر مقام معظم رهبری مطابقت داشته باشد.

کد خبر 2073854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha