۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۳۶

حجت الاسلام يعقوبی:

رعایت عدالت اساس کار مدیران جامعه اسلامی باشد

رعایت عدالت اساس کار مدیران جامعه اسلامی باشد

بجنورد- قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مديران جامعه اسلامی می بایست در انجام امور مختلف عدالت را به خوبی رعايت كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی ظهر چهارشنبه در مراسم تكریم و معارفه مدیركل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: جایگاه مدیریت و مسئولیت یكی از مواردی است كه برای مدیران لغزش ایجاد می كند از این جهت باید مراقب باشند.

وی گفت: نباید غرور مسئولیت، مدیران و مسئولین را فرا بگیرد چرا که این غرور آسیب زا بوده و آنها را از خدمت درست باز می دارد.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: مدیران جامعه اسلامی می بایست در انجام امورات كاری خود عدالت را به خوبی رعایت كنند.

آئین معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

امام جمعه بجنورد افزود: مدیران خدمت گزار مردم هستند و می بایست تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب به مردم بكار گیرند و مردم نیز در مقابل سپاسگزار خدمات آنان باشند.

استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم با بیان اینكه جوانب كاری سازمان تبلبغات در حوزه های دینی است گفت: دستگاه های اجرایی باید به این سازمان كمك كنند و سازمان تبلیغات كشور نیز به استان های محروم توجه ویژه داشته باشند.

سیدعلی اكبر پرویزی افزود: مجموعه هایی كه با سازمان تبلبغات ارتباط تنگاتنگی دارند باید بیش از پیش تقویت شوند تا مردم از خدمات و برنامه های این سازمان بهره كافی را ببرند.

وی اظهار داشت: سازمان تبلیغات بخش عمده ای از اعتبارات خود را در حوزه های جاری هزینه می كند در همین راستا دستگاه های اجرایی نیز باید از اعتبارات جاری خود به این سازمان كمك كنند كه متاسفانه در حال حاضر دچار مشكل شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از الحاق خراسان شمالی به محور توسعه شرق كشور خبر داد و اظهار داشت: ۱۰ سال است كه پیگیر این مسئله بودیم و علت طولانی شدن آن نیز اتنخاب مسیر اشتباه بوده است.

پرویزی افزود: در پایان سال ۹۳ شورای تامین امنیت ملی این مصوبه را پذیرفت و وزیر كشور نیز مساعدت های لازم را انجام داد و در نهایت به تصویب دولت رسید.

آئین معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی تصریح كرد: در سال ۹۴ می توان از اعتبارات این بخش در همه حوزه ها استفاده كرد و مردم نیز بهره مند می شوند.

وی در ادامه گفت: در سال جاری در جریان برگزاری دو انتخابات قرار داریم و به همین دلیل نیز نیازمند گفتمان بهتر و صادقانه تر با مردم برای حضور هرچه بیشتر و بهتر آنها در انتخابات هستیم.

استاندار خراسان شمالی در خصوص شعار سال نیز تاكید كرد: در تبیین این نگاه جدای از شعار، باید رفتار و برخوردها به سمت نهادینه كردن این نگاه برویم.

وی گفت: مردم طی ۳۶ سال همگام با نظام و مسئولین بودند و باید اكنون مسئولین به سمت مردم و همگام با آنان باشند.

کد خبر 2529197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha