۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۲۲

حجت الاسلام یعقوبی:

مردم در برابر فضاسازي هاي انتخاباتي هوشيار و بصير باشند

مردم در برابر فضاسازي هاي انتخاباتي هوشيار و بصير باشند

بجنورد - خبرگزاري مهر: امام جمعه بجنورد با اشاره به فضاسازي هاي انتخاباتي در داخل و خارج كشور گفت: مردم فريب اين فضاسازي ها را نخورند و با هوشياري و بصيرت گزينه اصلح را انتخاب كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم يعقوبي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مركز خراسان شمالي كه در محل مصلي امام خميني(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا، عنوان كرد: هر چه به زمان برگزاري انتخابات نزديك تر مي شويم مردم بايد با آمادگي بيشتر و افزايش بصيرت براي خلق حماسه سياسي وارد ميدان شوند.

وي با يادآوري بيانات مقام معظم رهبري پيرامون انتخابات پيش رو، اظهار داشت: حتي يك راي نيز در تعيين سرنوشت چهارساله مملكت تاثير مهمي دارد و چه بسا با انتخاب يك فرد براي رياست جمهوري و اقدام مناسب و يا نامناسب منتخب مردم، تاثير يك اقدام تا 40 سال ديگر نيز باقي بماند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي خراسان شمالي با بيان اينكه دشمنان به طور كامل فضاي انتخاباتي كشور را رصد كرده و بر اساس شرايط حاكم بر انتخابات نيز فضاسازي هاي متعددي انجام مي دهند، تصريح كرد: مردم مراقب باشند فريب اين فضاسازي ها را نخورده و با دقت و هوشياري گزينه اصلح را انتخاب كنند.

حجت الاسلام يعقوبي با اشاره به برخي از اين فضاسازي ها اظهار داشت: اينكه مي گويند فلاني بيايد كشور گلستان مي شود و كليد حل مسائل اقتصادي در دست وي است؛ نوعي فضاسازي انتخاباتي محسوب مي شود و مي بايست مردم ايران با گذر از ظاهر امور، باطن و اهداف اصلي افراد را نيز پيگيري كنند.

گام اول اداره كشور مديريت خود، خانواده و اطرافيان است

قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي اضافه كرد: براي انتخاب گزينه اصلح لازم است سابقه فعاليتي و عملكرد فرد، عملكرد و اقدامات خانواده و اطرافيان وي و نيز افكار و نقشه هاي داوطلب مربوطه براي اداره كشور رصد شود و با تحليل دقيق ملاك هاي موجود، نسبت به انتخاب اقدام كرد.

حجت الاسلام يعقوبي با بيان اينكه بايد كسي را انتخاب كنيم كه در وهله اول قدرت مديريت بر خود و خانواده خود را داشته باشد، تصريح كرد: كسي كه توان مديريت بر خود و خانواده و اطرافيان خويش را نداشته باشد؛ به يقين نمي تواند كشور را به درستي مديريت كند.

خطيب نماز جمعه بجنورد با اشاره به اقدام برخي از افراد و جناح ها در راستاي بزرگ نمايي مشكلات موجود در كشور و منجي سازي در اين زمينه اظهار داشت: اين مسئله كه با بزرگ نمايي مشكلات كشور، فردي را به عنوان منجي معرفي كرده و وعده رفع اين مشكلات را بدهند، نادرست بوده و لزوم هوشياري بيشتر مردم را مي طلبد.

رئيس ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر خراسان شمالي در ادامه به ويژگي هاي گزينه اصلح از منظر مقام معظم رهبري پرداخت و گفت: مطابق فرموده رهبري بايد كسي را براي اداره كشور انتخاب كنيم كه شايسته، وارسته، مومن، انقلابي، اهل استقامت و جزم و داراي همت جهادي باشد.

حجت الاسلام يعقوبي اظهار داشت: بسياري از افراد وقتي به قدرت مي رسند، اسير اين قدرت شده و دنيا و شعارها و دروغ ها آنها را فريب مي دهد و در اين زمينه لازم است مردم ايران در انتخاب افراد دقت بيشتري به كار گيرند.

وي تصريح كرد: رئيس جمهور كشور اسلامي ايران بايد كسي باشد كه دشمن در او و مديريت او طمع نكرده و او نيز به وعده رفع تحريم ها، فريب چراغ سبز آمريكا براي مذاكره را نخورد.

 

 

کد خبر 2056762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha