۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴

در چهارمین روز دهه فجر/

۱۶۰ پروژه مخابراتی در خراسان شمالی افتتاح شد

۱۶۰ پروژه مخابراتی در خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد- همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۶۳ پروژه مخابراتی در بخش های مختلف خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۶۳ پروژه مخابراتی در خراسان شمالی افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح ها با بیان این که برای اجرا و تکمیل طرح های مزبور ۲۴ میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است، افزود: این پروژه ها شامل راه اندازی نسل سوم تلفن همراه و توسعه شبکه دیتا، سوییچ تلفن ثابت، سایت‌های BTS تلفن همراه، فیبرنوری، کابل مسی و ... است.

محمد سالاری با اشاره به این که افزون بر پروژه های افتتاحی در دهه فجر، شرکت مخابرات خراسان شمالی از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۲۲۵ پروژه دیگر نیز به بهره برداری رسانده است، اضافه کرد: به طور کلی از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع ۳۳۸ پروژه مخابراتی با اعتباری بیش از ۳۸ میلیارد و ۸۵۸ میلیون تومان اجرا و افتتاح کرده است.

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی همچنین این شرکت در سال جاری در ششمین جشنواره بهره ورری از بین ۳۰۰ شرکت مخابراتی و ۶۵ بنگاه اقتصادی رتبه اول بهره وری را به دست آورده است.

سالاری اظهار داشت: در حال حاضر در این استان ۲۵۴ هزار و ۶۵۹ خط تلفن ثابت، ۵۴۶ هزار و ۲۳۷ خط تلفن همراه و ۱۰ هزار کاربر اینترنت پرسرعت دایر است.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دهه فجر امسال بر اساس برنامه ۴۱۲ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان های هشت گانه خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

کد خبر 2484342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha