۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۴۴

در سومین روز از دهه مبارک فجر؛

۷۶ پروژه عمرانی درشهرستان اسفراین به‌بهره برداری رسید

۷۶ پروژه عمرانی درشهرستان اسفراین به‌بهره برداری رسید

اسفراین - در سومین روز از دهه مبارک فجر و در گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۷۶ پروژه عمرانی در شهرستان اسفراین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سومین روز از ایام مبارک دهه فجر عصر امروز با حضور معاون توسعه و مدیریت انسانی استاندار خراسان شمالی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی ۷۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار اسفراین در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها، در گفت و گو با خبرنگار مهرگفت: این پروژه‌ها شامل طرح‌های عمرانی، بهداشتی، درمانی وآموزشی است که همزمان با حضور معاونت توسعه و برنامه ریزی استانداری خراسان شمالی و شماری از مدیران کل استان و مسئولان شهرستانی افتتاح شده است. 

مهدی عابدی افزود: خط انتقال گاز صفی آباد به بام، افتتاح دو خوابگاه شبانه روزی، آبرسانی به روستاها، راه اندازی دو مرکز بهداشت و درمانی و افتتاح بخش سی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه در این دهه مبارک ۳۹ روستا از نعمت گاز برخوردار خواهند شد گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر از مردم منطقه بام اسفراین با بهره برداری از این طرح، از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و کار گاز رسانی به ۵۱ روستای این منطقه نیز به زودی فراهم می‌شود.

وی با اینکه اینکه ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت تدبیر و امید است، گفت: این طرح‌ها با وجود تنگناهای مالی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

عابدی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری گفت: هم اکنون نوبت مردم است که پای کار بیایند و از ظرفیت‌های موجود برای توسعه کشوراستفاده کنند، زیرا زمینه‌های لازم برای تحرک و پیشرفت هرچه بیشتر آمده شده است.

وی به ظرفیت‌های اقتصادی در زمینه‌های صنعتی و کشاورزی اشاره کرد و افزود: وجود این ظرفیت‌ها می‌تواند باعث پیشرفت و توسعه شهرستان شود.

 

کد خبر 3041568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha