۷ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۰۵

همزمان با دهه مبارک فجر؛

۶۸پروژه در شهرستان مانه وسملقان به بهره برداری می‌رسد

۶۸پروژه در شهرستان مانه وسملقان به بهره برداری می‌رسد

مانه و سملقان - فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال ۶۸پروژه در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

غلامرضا عوض زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دهه فجر امسال ۶۸پروژه در شهرستان مانه و سملقان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیارد ریال از محل سفر مقام معظم رهبری و اعتبارات دولت تدبیر وامید به خراسان شمالی به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: ماندگاری، عزت، اقتدار و سرافرازی نظام اسلامی از ثمرات خون پاک و مطهر شهدا است که با پیروی از امام راحل(ره) در جهان اسلام خوش درخشیدند و جان خود را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم نظام اسلامی کردند.

عوض زاده افزود: پروژه‌های قابل بهره برداری شهرستان مانه و سملقان در دهه فجر امسال متعلق به ۱۸دستگاه اجرایی فرهنگی، خدماتی، ورزشی وآموزشی است.

وی اظهار کرد: بیشترین اعتبار تخصیصی برای بهره برداری از پروژه‌های راه سازی، آبفای روستایی و شهرداری مرکز شهرستان مانه و سملقان است.

وی با اشاره به پروژه‌های گازرسانی شهرستان مانه و سملقان گفت: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال برای گازرسانی به ۴۲روستای این شهرستان تا پایان سال آینده تخصیص داده شد.

فرماندار شهرستان مانه و سملقان با اشاره به برخی پروژه‌های این شهرستان در سال جاری افزود: گاز رسانی، روکش آسفالت راه‌های روستایی، آبرسانی به ۱۸روستا، بهره برداری از سه مرکز بهداشتی روستایی، بهره برداری از دو دبیرستان و خوابگاه دانش آموزی، اصلاح هندسی طرح بلوار امام رضا(ع)، اجرای طرح هادی و ... از جمله پروژه‌های اجرایی این شهرستان در۱۰ماهه سال جاری است.

کد خبر 3034835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha