۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۳۱

منوچهری خبر داد:

۳۲ پروژه کشاورزی استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد

۳۲ پروژه کشاورزی استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد

بوشهر - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ۳۲ پروژه کشاورزی استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی منوچهری ظهر سه‌شنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی استان بوشهر در جمع کشاورزان اظهار داشت: بخش کشاورزی یکی از مهمترین ظرفیت های استان بوشهر است که باید توجه ویژه‌ای به این بخش صورت بگیرد.

وی از توسعه زیرساخت‌های کشاورزی در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: طرح‌های مناسب متعددی در این زمینه اجرا می شود که تعدادی از این طرح‌ها در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از افتتاح و بهره‌برداری از ۳۲ طرح بخش کشاورزی استان بوشهر طی دهه مبارک فجر خبر داد و بیان داشت: این طرح‌ها نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت کشارزی استان بوشهر خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در مجموع ۲۶۷ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است که اجرای این طرح‌ها برای توسعه اشتغال نقشی بسیار مهم دارد.

منوچهری از اشتغال مستقیم ۵۳۰ نفر در قالب این طرح‌ها خبر داد و اضافه کرد: همچنین زمینه تثبیت اشتغال ۵۰۰ نفر نیز با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل ۱۰ پروژه در حوزه تولیدات دامی، شش پروژه در حوزه زراعت و باغبانی، شش پروژه در زمینه منابع طبیعی و آبخیزداری و چهار پروژه در بخش آب و خاک است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: همچنین سه پروژه در زمینه بسته بندی و سردخانه رطب و سبزیجات منجمد، یک پروژه در زمینه پرورش میگو، یک پروژه در زمینه تولید میگوی عاری از بیماری خاک، یک پروژه در زمینه ساخت شناور قایق تحقیقاتی دریایی افتتاح می‌شود.

کد خبر 2485581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha