۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۴۵

منتخبان موسیقی ایرانی و پاپ فجر در سرزمین حافظ

منتخبان موسیقی ایرانی و پاپ فجر در سرزمین حافظ

یازدهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر شیراز از 24 بهمن تا 2 اسفند با اجرای 10 کنسرت موسیقی در نوبت های مختلف میزبان شهروندان شیرازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه اعلام شده روز 24 بهمن ماه گروه «زند» به خوانندگی علی زندوکیلی ساعت 20:30 در تالار حافظ شیراز کنسرت خود را برگزار می کند.

روز 25 بهمن نیز گروه «بیدل» به خوانندگی سید حسام الدین سراج ساعت 20:30 در تالار حافظ و روز 26 بهمن هم رضا یزدانی در ساعت های 18:15 و 21 در همین تالار پذیرای دوستداران موسیقی پاپ است.

رسیتال پیانو کشور آلمان و ارکستر سازهای بادی تهران هم در روز دوشنبه 27 بهمن ماه به ترتیب ساعت های 18:15 و 21 در تالار حافظ آثار خود را اجرا می کنند. این در حالی است که در روز سه شنبه 28 بهمن محمد علیزاده ساعت 18:15و 21 در این تالار کنسرت خود را برگزار می کند.

ساعت 20:30 روز چهارشنبه 29 بهمن نیز ارکستر زهی استونی در تالار حافظ برنامه خود را اجرا می کند ضمن اینکه روز پنجشنبه 30 بهمن ماه کنسرت «شیپور صلح» با هنرمندی بردیا کیارس، محمد معتمدی، علی قمصری با همراهی ارکستر مجلسی تهران در تالار حافظ شیراز از تماشاگران میزبانی می کند.

جمعه اول اسفند ماه هم گروهی مرکب از خوانندگان شیرازی از جمله سینا سبک روح، مهران موثقی، مازیار ظریف، حامد فقیهی و حسین میری ساعت 20:30 کنسرت خود را اجرا می کنند.

شنبه دوم اسفند ماه نیز همزمان با مراسم اختتامیه از گروه همنوازان ایران، همنوازان آبنوس، باران شیراز و گروه آوازی پاسارگاد در تالار حافظ شیراز تقدیر می شود.

 

کد خبر 2487476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ن ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
      0 0
      وقتی کالایی بنام موسیقی پاپ در فرهنگ موسقی عرفانی و سنتی ضربه خوردیم پاپ موسقی بی معنا وبی ریشه است .