۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۸:۰۰

بدیعی مقدم:

نقاط حادثه خیز جاده بجنورد- اسفراین رفع شد

نقاط حادثه خیز جاده بجنورد- اسفراین رفع شد

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه فجر سه نقطه پرحادثه محور اسفراین در این استان رفع شد.

علی اصغر بدیعی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به رفع سه نقطه پرحادثه شهرستان اسفراین در خراسان شمالی همزمان با دهه فجر، اظهار داشت: این نقاط شامل تقاطع کمربندی راه روستایی کبوتر خانه، سی ان جی معنوی و گردنه کبید روئین هستند.

وی اضافه کرد: طرح رفع نقاط حادثه خیز محور اسفراین از ابتدای امسال آغاز شده بود و با صرف بیش از ۶۰ میلیار ریال اعتبار به اتمام رسید.

بدیعی مقدم در ادامه در مورد دیگر پروژه های افتتاحی راه و شهرسازی همزمان با ایام الله دهه فجر، افزود: طرح احداث راه آسفالت محور روستای امین آباد به طول ۳.۸ کیلومتر نیز از دیگر پروژه هایی بود که در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

به گفته وی پروژه مزبور از سال ۸۹ شروع شد و در سال ۹۳ به اتمام رسید و برای اجرای آن نیز ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده بود.

بدیعی مقدم اظهار داشت: همچنین در این ایام پروژه تعریض و روکش آسفالت محور کوشکی به طول ۲.۲ کیلومتر نیز به بهره برداری رسید که این طرح هم در سال ۹۳ اجرا و به پایان رسید و برای اجرای آن بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: محور کوشکی پیش از این محور روستایی به حساب می آمد اما با افتتاح این پروژه از راه روستایی به راه فرعی ارتقا یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی در شمال شرق کشور پنج هزار و ۶۳۱ کیلومتر راه ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی و ۲۱ گردنه خطرناک دارد.

کد خبر 2487673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha