۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۲۵

رنجکش:

کانون پرورش فکری یک فرصت برای پرورش استعدادها است

کانون پرورش فکری یک فرصت برای پرورش استعدادها است

رشت - سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک فرصت کم‌نظیر برای پرورش استعدادهای این قشر است

به گزارش خبرنگار مهر، یونس رنج‌کش ظهر پنج شنبه در نخستین همایش خردورزان نوجوان در گیلان که به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: انتقال مفاهیم و آرمان‌های انقلاب و اسلامی به نسل جدید یک امر ضروری است.

وی با تأکید بر این نکته که باید بتوانیم از استعدادهای نوجوانان و جوانان، سرمایه‌های اجتماعی تولید کنیم افزود: باید از این فرصت در راستای توسعه جامعه با پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان ظرفیت‌سازی کرد.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: خداوند به همه انسان‌ها استعدادهایی را  به صورت بالقوه  نهاده است که پرورش آن‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و استعدادیابی است.

 به گفته رنج‌کش فرصتی که در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرارگرفته است می‌تواند با برنامه‌ریزی از جانب مدیران و مربیان مربوطه نقش مهمی در توسعه آینده کشور در ابعاد مختلف داشته باشد.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های اصولی ضمن آموزش مهارت‌ها و ارائه الگوهای دینی و مذهبی، فضای بانشاطی را برای کودکان و نوجوانان فراهم کنیم.

 رنج‌کش در ادامه افزود: مربیان متخصص و باتجربه‌ای در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور دارند که نقش کلیدی در پرورش استعدادها داشته وباید  ازحمات آنان نیز تقدیر کرد.

در پایان این مراسم که با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان گیلان برگزار شد از نوجوانان برگزید ه این کانون تقدیر شد.

کد خبر 2488389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha