۱۵ دی ۱۴۰۲، ۹:۰۴

استاندار اردبیل:

عملیات اجرایی پردیس کانون پرورشی اردبیل به زودی آغاز می‌شود

عملیات اجرایی پردیس کانون پرورشی اردبیل به زودی آغاز می‌شود

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی پردیس فرهنگی، هنری ویژه کودکان و نوجوانان اردبیل ظرف چند هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از اعضای برگزیده فراخوان‌های ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اردبیل اظهار کرد: عملیات اجرایی پردیس فرهنگی، هنری ویژه کودکان و نوجوانان اردبیل با توجه به قول مساعد مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف ارائه امکانات مناسب و سرویس‌های متنوعی ظرف چند هفته آینده آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تجهیز مراکز کانون‌های استان اردبیل افزود: تجهیز مراکز کانون پرورش استان بر اساس اولویت‌بندی در دستور کار قرار می‌گیرد و در تلاش هستیم تا زمینه حضور بیش از پیش کودکان را در مراکز کانون فراهم کنیم تا شاهد ارتقا فرهنگی استان، توسعه و پیشرفت مراکز و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان باشیم.

استاندار اردبیل لازمه همکاری و هماهنگی تمامی افراد را ضرورت توسعه و پیشرفت جامعه عنوان کرد و گفت: اگر افرادی باشند تا استعدادهای کودکان را شناسایی کنند می‌توانیم از این استعدادها استفاده کنیم و موجب رشد جامعه شویم که لازم است در این راستا برنامه‌ریزی از کودکی انجام شود.

عاملی ضمن ابراز امیدواری از پیشرفت جامعه در آینده با وجود استعدادهای برتر ادامه داد: اگر می‌خواهیم انسانی موفق باشد رمز و راز آن در زندگی فاطمی است که باید ببینیم مشخصات زندگی فاطمی چیست.

وی خاطرنشان کرد: بانوان با تاسی از زندگی حضرت زهرا که دغدغه آن بزرگوار خوشبختی و سعادت انسان‌ها بود تلاش کنند قدم‌های موفق بردارند و با پرورش دادن استعدادها تعالی و رشد را برای استان به ارمغان بیاورند و زمینه برای داشتن آینده با عزت برای نسل‌های بعدی و مردم فراهم کنند.

کد خبر 5985658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha