۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۱

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان مطرح کرد:

پرورش حس دینی کودکان لرستانی در کانون‌های پرورش فکری

پرورش حس دینی کودکان لرستانی در کانون‌های پرورش فکری

خرم‌آباد- مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان لرستان گفت: حس دینی کودکان و نوجوانان در کانون‌های پرورش فکری استان پرورش داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغر دانشی مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان صبح شنبه ضمن حضور در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان و دیدار با محمدجواد محمدی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ خرم آباد بازدید کرد.

دراین دیدار صمیمی حجت الاسلام دانشی با موضوع احترام به پدر و مادر و مربی و معلم برای اعضاء کانون قصه گویی و سخنانی کرد.

وی با قدردانی از تلاش مدیر و کارکنان کانون لرستان و مربیان زحمت کش مراکز در راستای پرورش حس دینی کودکان ونوجوانان گفت: فضای مراکز کانون برای یادگیری بسیار مناسب است و مسائل تربیتی به راحتی به بچه ها  انتقال می یابد.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان افزود: طی هماهنگی به عمل آمده با ائمه جمعه شهرستان ها، قرار است که فعالیت های کانون در خطبه های نماز جمعه به مردم معرفی شود.

محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان نیز در این دیدار گفت: کارگاه های اوقات فراغت مراکز کانون بابیش از ۱۸ رشته مختلف در زمینه اسلامی، فرهنگی، هنری و ادبی در فصل تابستان با شعار «تابستانی به یاد ماندنی» به کودکان و نوجوانان استان لرستان خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: ۱۷ مرکز ثابت در سراسر استان نیز در طول سال بیش از ۴۰ فعالیت را به کودکان و نوجوانان ارائه می دهند.

کد خبر 4024624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha