۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰

حجت الاسلام سهرابی عنوان کرد:

اعلام نفرات برتر نوزدهمین دوره مسابقات اذان و تواشیح خراسان شمالی

اعلام نفرات برتر نوزدهمین دوره مسابقات اذان و تواشیح خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: نفرات برتر مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح (مدیحه سرایی) و همخوانی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان مشخص شدند.

حجت الاسلام سیف الله سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح (مدیحه سرایی) و همخوانی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در خراسان شمالی به منظور انتخاب نمایندگان اعزامی به مرحله کشوری این مسابقات، اظهار داشت: در پایان این مسابقات بر اساس نظر هیئت داوران در رشته اذان در بخش بزرگسالان مصطفی امانی از اسفراین اول شد، رضا کریمی از بجنورد در رده دوم قرار گرفت و ابوالفضل قدرتی از اسفراین در جایگاه سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: در رشته اذان در رده سنی شکوفه ها(زیر ۱۶ سال) نیز علیرضا زمزمی، حامد شیبانی فر و علی یاهویی هر سه از بجنورد به ترتیب اول تا سوم شدند.

حجت الاسلام سهرابی افزود: در رشته ابتهال نیز محمدرضا محمدی از بجنورد در رده نخست ایستاد، حمید رحمتی از بجنورد دوم شد و علی شکفته از اسفراین به مقام سوم دست یافت.

به گفته وی در رشته تواشیح و همخوانی نیز گروه تسنیم از اسفراین اول شد، انوارقدسیه (یک) از اسفراین در رده دوم ایستاد و انوارقدسیه (دو) از اسفراین سوم شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با بیان این که افراد و گروه برتر این مسابقات به عنوان نمایندگان استان به مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح (مدیحه سرایی) و همخوانی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه اعزام می شوند، اضافه کرد: مرحله کشوری این مسابقات با حضور برگزیدگان استان های مختلف پایان بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

کد خبر 2489045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha