۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۱۲

رویا تیموریان در گفتگو با مهر:

پیشنهاد خوب تلویزیونی را می‌پذیرم/ اکثر سریال‌ها را می‌بینم

پیشنهاد خوب تلویزیونی را می‌پذیرم/ اکثر سریال‌ها را می‌بینم

رویا تیموریان از اینکه اگر نقش خوبی در تلویزیون به او پیشنهاد شود، می پذیرد و اینکه در حال حاضر بیشتر سریال ها را برای اطلاع از بازی وکارگردانی همکارانش می بیند، سخن گفت.

رویا تیموریان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور کمرنگ خود در تلویزیون بیان کرد: من آخرین بار با سریال «یاد آوری» که از شبکه آی فیلم پخش شد در تلویزیون حضور داشتم اما این روزها در تلویزیون سناریوهای خوبی وجود ندارد.

وی ادامه داد: این فقط نظر من نیست، من اکثر مردم را می بینم که تلویزیون نمی بینند و شاید اقلیتی از آنها به تماشای برنامه ها و سریال های تلویزیون می نشینند.

بازیگر سریال «شمس العماره» درباره اینکه خودش چقدر سریال های تلویزیونی را نگاه می کند، گفت: بازیگری حرفه من است و از این حیث من باید این سریال ها را ببینم. از طرفی من برای کارگردانان و حتی بازیگران جوانی که در این رسانه مشغول به کار هستند احترام قائلم و چون آنها همکاران من هستند، این آثار را پیگیری می کنم.

اگر پیشنهادی خوب با فیلمنامه ای قوی وجود داشته باشد حتما می پذیرم

این بازیگر  تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران در ادامه درباره حضورش در تلویزیون گفت: فعلا کاری را در تلویزیون ندارم اما اگر پیشنهادی خوب یا فیلمنامه ای قوی وجود داشته باشد حتما می پذیرم.

بازیگر فیلم سینمایی «خانه دختر» در ادامه از نقش خود در این فیلم گفت و بیان کرد: من در این فیلم نقش مادر منصور را دارم و اگر دقت کنید، می فهمید که رفتار این فرد همچون کسی که در یک کلانشهر زندگی می کند، نیست و برخوردهای تندی دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از سنت های ما قابل تامل و پیروی هستند و بعضی از آنها هم ضربه زننده به جامعه هستند. در این فیلم هم نگاهی به این سنت ها دارد و این زن که به نوعی بین سنت و مدرنیته گیر کرده است از خود رفتارهای متضادی نشان می دهد.

بازیگر فیلم سینمایی «برف» در پایان با اشاره به اتفاقی که در فیلم «خانه دختر» بوجود می آید، گفت: مادر منصور حساسیت های زیادی از خود نشان می دهد و این حساسیت ها باعث می شود که به غرور و حیثیت دختری که قرار است با منصور ازدواج کند بربخورد و این فیلم قصد دارد با نگاهی باوقار از این دغدغه ها سخن بگوید.

کد خبر 2492724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha