۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶

حجت الاسلام حسین پور در گفتگو با مهر:

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در سی و دو نقطه از استان سمنان اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در سی و دو نقطه از استان سمنان اعلام شد

سمنان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بمهن در سی و دو نقطه از استان گفت: مردم ما در این یوم ‏الله، حماسه‏ای دیگر خلق خواهند کرد.

حجت الاسلام علی حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهرضمن تأکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه فرصت مناسبی برای حضور اقشار مختلف مردم و کور کردن چشم دشمنان داخلی و خارجی است، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی عزم و اراده ملی ملت مسلمان ایران در حفظ و حراست از آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی و رهبر کبیر انقلاب است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بمهن اظهار داشت: در این روز چشم جهانیان به حضور و خروش ملت همیشه بیدار ایران دوخته خواهد شد و بار دیگر مردم ایران اسلامی جهانیان را به حیرت وادار خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: مردم استان همچون ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷ را جشن می گیرند.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1392

حسین پور با اشاره به مسیرهای راهپیمایی بزرگ مردم ولایت‌مدار استان سمنان در یوم‌الله ۲۲ بهمن افزود: راهپیمایی مردم استان در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف شهری این استان بین ساعات ۹:۳۰  تا ۱۱ صبح چهار شنبه آغاز می‌ شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی در شهرستان سمنان ساعت ۱۰ از میدان مشاهیر به سوی میدان امام خمینی (ره)، سرخه  ساعت ۱۰ از میدان ولی عصر (عج) به سوی مصلی نماز جمعه  و مهدیشهر ساعت ۱۰ از میدان شهدا به سوی میدان امام رضا (ع) انجام می گیرد افزود: این راهپیمایی در درجزین نیز ساعت ۱۰:۳۰ از حسینیه قائم آل محمد (عج) به سوی مصلی نماز جمعه و شهمیرزاد از مسجد اعظم دروازه به سوی میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان گرمسار نیز ساعت ۱۰:۳۰ از میدان انقلاب به سوی مسجد امام خمینی (ره) خواهد بود تصریح کرد: راهپیمایی در آرادان نیز ساعت ۱۰:۴۵ از مسجد صاحب الزمان به سوی میدان امام خمینی(ره) و ایوانکی ساعت ۱۱ از مسجد جامع به سوی میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

حسین پور ساعت راهپیمایی فردا در شاهرود را ساعت ۹:۳۰ از میدان جمهوری اسلامی به میدان آزادی، بسطام ساعت ۱۰ از امامزاده محمدبه سوی امامزاده صادق (ع)، بیارجمند ساعت ۱۰ ازمیدان قدس به سوی مسجد جامع اعلام کرد و گفت: همچنین مردم کلاته خیج ساعت ۱۰ از میدان امام حسین (ع) به حسینیه اعظم و مجن هم ساعت ۱۰ از حسینه پائین به سمت گلزار شهدا راهپیمایی می کنند.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1392

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در رویان نیز ساعت ۱۰:۳۰ از جلوی  شهرداری به سمت میدان امام خمینی (ره)، روستای جیلان از میدان صاحب الزمان (عج) به سوی گلزار شهداء انجام می گیرد اضافه کرد: در امیریه دامغان نیز ساعت ۱۰ از میدان شهداء به سوی میدان کوثر، میامی ساعت ۱۰ از میدان بسیج به میدان امام رضا (ع) برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در خاتمه با بیان اینکه مردم دامغان نیز ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام خمینی (ره) به میدان شهداء، کلاته رودبار ساعت ۱۰ ازمیدان امام خمینی به گلزار شهداء و روستای جزن ساعت۱۱ پایگاه جواد الائمه به مسجد جامع راهپیمایی برگزار می شود ادامه داد: راهپیمایی در دیباج هم ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام خمینی (ره) آغاز می شود.

کد خبر 2492935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha