۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۴۳

با حضور در راهپيمايی ۲۲ بهمن/

دامغانی ها بهار انقلاب را جشن گرفتند/ به آمريكا اعتماد نداریم

دامغانی ها بهار انقلاب را جشن گرفتند/ به آمريكا اعتماد نداریم

دامغان - مردم مؤمن و ولايتمدار شهرستان دامغان با حضور در راهپيمايی ۲۲ بهمن، سی و ششمين بهار پيروزی انقلاب اسلامي را جشن گرفتند و به ندای رهبر خود لبيك گفته و با آرمان های امام راحل تجديد ميثاق كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، راهپيمايي مردم مؤمن و انقلابي دامغان ساعت ۱۰:۳۰ صبح از ميدان امام خميني(ره) اين شهر آغاز و تا ميدان شهدا ادامه داشت و شركت كنندگان با سردادن شعارهاي مرگ برآمريكا، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر انگليس ابهت استكبار جهاني را شكستند.

در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن شهرستان دامغان همه اقشار اعم از زن و مرد، كوچك و بزرگ، مسئولان دستگاه هاي اجرايي، فرماندار، امام جمعه، نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندهان و پرسنل نظامي و انتظامي، خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و ... حضور داشتند.

اجرای سرود دسته جمعي دانش آموزان، برپایی ايستگاه های صلواتي، نقاشي و سلامت از ديگر برنامه هاي فرهنگی، هنري و خدماتي در طول مسير راهپيمايي بود.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران

مسئولان مديريت جهادي را در كارهای خود جدي بگیرند

نائب رئيس دوم كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در اجتماع بزرگ مردم شهرستان دامغان اظهار داشت: مديريت جهادي كميت بردار نيست بلكه كيفي است و مسئولان در سايه آن در كار خود جدي باشند.

محمد رضا خانمحمدي خرمي تصريح كرد: مديريت جهادي در عرصه هاي اقتصادي، فرهنگي، مسائل اجتماعي و در علوم كاربردي قابل تفسير است و امروز دانشمندان در عرصه هاي علمي وارد ميدان شدند و جبهه جديد را ايجاد كرده اند.

وي ضمن گراميداشت ايام الله دهه فجر و سي و ششمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران و ياد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار داشت: امروز ملت ايرات مشتاقانه و در راستاي تكليف خود پاي انقلاب ايستادند و وظيفه خود را به خوبي انجام دادند.

وحدت كلمه كليد موفقيت و رمز پيروزي انقلاب اسلامي ايران

نماينده مردم شهرستان ابهر و خرمدره در مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان ساخت: وحدت كلمه كليد موفقيت و رمز پيروزي انقلاب اسلامي ايران بود كه مردم همراه و همگام با امام راحل در اين پيروزي عظيم نقش آفرين بودند.

خانمحمدي خرمي با بيان اينكه حضور ملت ايران در تمامي عرصه هاي اجتماعي و سياسي به ويژه راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن حل كننده تمام مسائل است اظهار داشت: اين حضور پرشكوه در صحنه حل كننده و دخالت كننده بر تمامی فاكتورهاي پيچيده اثربخش است.

وی تصريح كرد: بايد با همدلي، اتحاد و تبعيت از مقام عظماي ولايت بتوانيم در مقابل دشمنان و بدخواهان بایستيم و به رشد و توسعه كشور كشور كمك كنيم.

راهپیمایی 22 بهمن در اهر

مردم بزرگترين پشتوانه دولت و مجلس هستند

نماينده مردم شهرستان دامغان در مجلس شوراي اسلامي نیز که ديگر سخنران راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن بود اظهار داشت: بزرگترين پشتوانه دولت و مجلس همين ملت ايران هستند كه اين راهپيمايي نمونه اي از حضور مردم در صحنه است.

عبدالرحمان رستميان با بيان اينكه انقلاب اسلامي ایران متعلق به همه آزادی خواهان عالم است تصريح كرد: دشمنان امروز عزت ملت ايران را مي بينند و ايرانيان با حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن اقتدار خود را به رخ جهانيان كشيدند.

وي افزود: حضور ملت در تمامي عرصه هاي اجتماعي و سياسي باعث شده است كه آمريكا و غرب بر سرميز مذاكره بيايند و اين نشان از آن دارد كه مردم ايران از حقوق خود كوتاه نمي آيند و برآن پافشاري خواهند كرد.

هرگز به آمريكا اعتماد نداريم

نائب رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي با تاکید بر اینکه هرگز به آمريكا اعتماد نداريم خاطرنشان ساخت: در مواجهه با دشمنان احساس ضعف نمي كنيم چون ملت ايران بر سر خواسته هاي خود ايستاده است.

رستميان يادآور شد: به بركت خون پاك شهدا و رشادت هاي آنان و همچنين حضور مردم مقاوم ايران اكنون جمهوري اسلامي توانسته در عرصه هاي علمي، نظامي، پزشكي و ... به موفقيت برسد.

وي گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبري و عمل به آن و همچنين تدبير خوب مي توانيم بر مشكلات فائق آييم و مسير رشد و پيشرفت را بهتر از گذشته ادامه دهيم.

راهپیمایی مردم شاهرود در 22 بهمن

۲۲ بهمن عيد ملي ايرانيان است

امام جمعه موقت دامغان نیز كه در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن مردم شهر اميريه از توابع شهرستان دامغان سخن مي گفت از ۲۲ بهمن به عنوان عيد ملي ايرانيان ياد كرد و گفت: ملت رشيد و فداكار ايران اسلامي با حضور خود در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن عزت و شكوه نظام اسلامي را به رخ جهانيان كشيدند.

 حجت الاسلام محمدحسن رستميان اظهار داشت: امروز روز ايستادگي بر اسلاميت انقلاب، مردم سالاري ديني، عدالت اجتماعي، استكبار ستيزي، استقامت بر سر آرمان هاي  امام(ره) و شهداي و حمايت از ارزش هاي نظام اسلامي است.

وي تصريح كرد: اقتدار انقلاب اسلامي با حضور مردم در صحنه ها و مشاركت آن ها در رويدادهاي اجتماعي و سياسي به دست مي آيد كه راهپيمايي روز قدس و ۲۲ بهمن نمونه اي از اين مشاركت هاست كه ملت رشيد ايران حضوري فعال دارند.

خدا محوري از ويژگي هاي مهم انقلاب اسلامي ايران

امام جمعه موقت دامغان خدا محوري را از ويژگي هاي مهم انقلاب اسلامي ايران برشمرد و افزود: پس از اتكا به خداوند متعال و رهبري حضرت امام خميني(ره) نظام اسلامي شكل گرفت و امام راحل و مقام معظم رهبري با كمك مردم توانستند بر مشكلات فائق شوند.

وي خاطر نشان ساخت: اگر به نقش مردم در اداره كشور خوب توجه شود جمهوري اسلامي ايران هرگز آسيب نخواهد ديد.

رستميان در خاتمه گفت: يكي از ويژگي هاي حضور پرشكوه و به يادماندني ملت ايران در راهپيمايي ۲۲ بهمن اين است كه با اين حضور نقشه ها و طراحي هاي دشمنان عليه ايران خنثي مي شود و استكبار جهاني به زانو در مي آيد.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در قم

 مردم ولايتمدار و انقلابي شهرستان دامغان در خاتمه با قرائت قطعنامه ۱۰ بندي و سردادن نداي الله اكبر، خامنه اي رهبر مفاد آن را تأييد كردند كه در بخشي از آن آمده است: ملت انقلابي و شهيدپرور ايران اسلامي با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام و تجليل از حماسه آفريني هاي ايثارگران و خانواده هاي معظم شهيدان گرانقدر، ضمن تجديد ميثاق با آرمان هاي بلند امام راحل، رمز تداوم انقلاب اسلامي و پيشرفت همه جانبه كشور و عبور از مشكلات فرارو را تمسك به ولايت مطلقه فقيه و اطاعت از رهنمودهاي حكيمانه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب دانسته و هر گونه تلاش و اقدامي كه بخواهد فصل الخطاب بودن منويات رهبري در جامعه و نظام اسلامي را خدشه دار سازد را شديداً محكوم مي کند.

راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن همچنين در شهرهاي ديباج و كلاه و روستاي جزن از توابع بخش مركزي شهرستان دامغان نيز با شكوه خاصي برگزار شد.

کد خبر 2493846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha