۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۲۹

در بيانيه ای مشترك انجام شد:

قدردانی مسئولان دامغان از مردم به مناسبت حضور در راهپيمای ۲۲ بهمن

قدردانی مسئولان دامغان از مردم به مناسبت حضور در راهپيمای ۲۲ بهمن

دامغان- امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه مشترکی از مردم غیور اين شهرستان به منظور شرکت پرشور، حماسی و گسترده در راهپیمایی روز ۲۲بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه حجت الاسلام سید محمود ترابی، علی اصغر مجد و عبدالرحمان رستمیان خطاب به مردم همیشه در صحنه این شهرستان به پاس حضور شایسته در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده است: مردم بزرگ شهرستان ثابت کردند همراه، همگام و همدل با مقام معظم رهبری در مسیر روشنایی بخش انقلاب و امام خمینی(ره) حرکت خواهند کرد و لحظه ای دشمنان اسلام و انقلاب نخواهند توانست خللی در این حرکت راستین ایجاد کنند.

۲۲ بهمن سالروز تجلی صبر، فداکاری، عزم و اراده ملت ایران است و مردم شریف، قهرمان و همیشه در صحنه شهرستان دامغان همچون گذشته افتخاری ماندگار را در تاریخ این خطه به ثبت رساندند و بار دیگر حضور افتخار آمیز، به یاد ماندنی و دشمن‌شکن شما ولی نعمتان اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي در مطلع الفجر پیروزی حق بر باطل و در سالروز انفجار نور (یوم الله ۲۲ بهمن) و در طلیعه معطر سی و هفتمين بهار پیروزی، برگ زرين ديگري بر افتخارات بزرگ انقلاب اسلامي در دامغان افزود.

این پیام در ادامه افزوده است: به واقع از خود گذشتگی ملت ایران بی شمار است و این شور انقلابی با شعوری منبعث از آموزه های اسلام عزیز، امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری حماسه هایی همچون راهپیمایی «۲۲ بهمن» را رقم زده است. در مراسم ۲۲ بهمن مردم انقلابی شهرستان دامغان ثابت کردند همراه، همگام و همدل با مقام معظم رهبری در مسیر روشنایی بخش انقلاب و امام خمینی(ره) حرکت خواهند کرد و لحظه ای دشمنان اسلام و انقلاب نخواهند توانست خللی در این حرکت راستین ایجاد کنند.

اينجانبان بر خود فرض می‌دانيم از حضور حماسی و پرشور همه آحاد مردم شریف شهرستان دامغان، خانواده هاي معظم شهدا، روحانيون معزز، مسئولان خدمتگزار از نيروهاي نظامي و انتظامي، بسيجيان دلاور، دانشگاهيان، فرهنگيان و همه مردم که در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند و موجب تداوم اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی شدند تقدیر و تشکر کرده و از درگاه حضرت حق دوام توفیق و سلامت مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید، بهروزی و پیروزی شما مردم صبور، فهیم و فرهیخته را مسئلت دارند.

کد خبر 2494594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha