۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴

کالاهای ایرانی در «چارسوق»

کالاهای ایرانی در «چارسوق»

برنامه گفتگومحور «چارسوق» این هفته به موضوع اقتصاد ملی و ضرورت خرید کالای ایرانی اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه گفتگو محور «چارسوق» در جهت بررسی موضوعات مختلف در حوزه اقتصاد این هفته به سراغ موضوع خرید کالای ایرانی رفته است.

خرید کالای ایرانی موضوعی است که رهبر معظم انقلاب در جریان دیدارهای عمومی و مردمی یا در ملاقات با مدیران و مسئولان ارشد نظام همواره بر روی آن تاکید داشته و عنوان فرموده‌اند که اگر این جریان در کشور شکل بگیرد و تولیدکنندگان نیز به سمت ارتقا کیفی بروند، آنگاه نه تنها تحریم‌ها بر ما اثری نخواهند داشت بلکه ایران اسلامی خود دارای ابزاری برای فشار بر قدرت‌های جهان خواهد بود.

برنامه چارسوق

تخصص در تولید یک یا چند کالا نمی‌تواند در شرایطی که بسیاری از قدرت‌های بین المللی علیه خواسته به حق جمهوری اسلامی قد علم کرده‌اند مفید فایده باشد بلکه باید در بسیاری ابعاد و بلکه در همه نیازهای اساسی و عمومی کشور، قادر به تولید کالاهایی با کیفیت و قابل رقابت با مشابه خارجی باشیم ضمن اینکه افزایش میل مردم به استفاده از کالای ایرانی هم می‌تواند در این بین تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

این قسمت از برنامه در رابطه با موضوع خرید کالای ایرانی است که در این خصوصص صحبت‌های فروشندگان کالاهای مصرفی و همچنین نظرات کارشناس برنامه غلامرضا ارجمندی استاد دانشگاه در محوریت قرار دارد.

«چارسوق» برای پخش از شبکه افق در روز سه شنبه 21 بهمن ساعت 19 و تکرار آن روز بعد ساعت 14 در نظر گرفته شده است؛ برنامه‌ای که میلاد حاجی پروانه تهیه کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد.

کد خبر 2493053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha