۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷

قائم مقام نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی اعلام کردند؛

قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بجنورد- قائم مقام نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی مشترک از حضور باشکوه و پرشور مردم این استان در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد و قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی مشترک از حماسه آفرینی مردم این استان در راهپیمای و تظاهرات یوم الله بیست و دوم بهمن ماه قدردانی کردند.

در این بیانیه مشترک با قدردانی از همگامی مردم ولایتمدار استان با ملت بزرگ ایران در تجدید بیعت با آرمان های مقدس امام خمینی(ره) و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: مردم غیور خراسان شمالی استواریتان در صراط نورانی اسلام و انقلاب، برای سی و ششمین بار دنیار را شگفت زده کرد.

این بیانیه خطاب به مردم استان می افزاید: شما نشان دادید که تحریم و تهدید، ذره ای در سترگی گامهایتان خلل وارد نمی کند. آفرین بر شما، خسته مباد گام های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی و بصیرت بی همتایتان که همیشه صحنه رویارویی با بدخواهان را به عرصه پیروزی حق، بدل می سازید و نمایشگاهی از عزت و عظمت می آرایید.

در پایان این بیانیه با قدردانی از حضور معنادار و حماسی امت حزب الله و همیشه در صحنه، ابراز امیدواری شده ایران عزیزمان در سایه عنایات خاصه امام زمان(عج)، با رهبری با کفایت مقام عظمای ولایت، تلاش و همت مسؤولان و همدلی مردم همچنان راه تعالی و پیشرفت را بپیماید.

کد خبر 2494150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha