۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸

تهیه‌کننده «همه چیز آنجاست»:

برخی بازیگران انتخاب اولمان نبودند اما نتیجه کار را بهتر کردند

برخی بازیگران انتخاب اولمان نبودند اما نتیجه کار را بهتر کردند

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» معتقد است حضور برخی از بازیگرانی که انتخاب اول تولیدکنندگان هم نبوده‌اند، نتیجه کار این سریال را بهتر رقم زده است.

داوود هاشمی تهیه‌کننده سریال «همه چیز آنجاست» که پخش آن هفته گذشته به پایان رسید در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تعداد زیاد بازیگران این مجموعه و استفاده از بازیگران کمتر شناخته شده برای ایفای برخی از نقش‌ها اظهار کرد: بازیگران با هماهنگی آقایان شاه‌حسینی، میرمیران و افخمی در تعاملی چند جانبه انتخاب شدند و اکثر بازیگران انتخاب اول گروه نبودند.

وی ادامه داد: به دلیل درگیری‌ها و مشغولیت‌هایی که انتخاب‌های اول داشتند به گزینه‌های دیگری رسیدیم که اتفاقا نتیجه کار را بهتر از کاراکترهای کاندید اول رقم زدند.

هاشمی تأکید کرد: به طور کلی فیزیک و کیفیت بازیگری و کاری آن‌ها در انتخاب‌ها بیشترین تاثیر را داشته‌اند.

این تهیه کننده درباره ماحصل آخرین سریالش تصریح کرد: نگرانی شهرام شاه‌حسینی در ابتدای کار دخالت و حضور آقای میرمیران و افخمی به عنوان مشاور بود. زندگانی بازیگر نقش مهدی هم چنین نگرانی داشت. زیرا فکر می‌کرد این موضوع می‌تواند به چند دستگی منجر شود. اما بعد از شروع پخش و گذشتن چند قسمت این نگرانی آن‌ها برطرف شد و این هم به دلیل شناخت این افراد از کار و روابط و مناسباتشان در حوزه سریال‌سازی بود.

وی در پایان «همه چیز آنجاست» را یک تجربه موفق و خاطره‌ای خوش در کارنامه کاری‌اش دانست.

پخش این مجموعه تلویزیونی به نویسندگی فیروزه قشقایی و کارگردانی شهرام شاه حسینی در 59 قسمت چهارشنبه هفته گذشته از شبکه سه سیما به پایان رسید.

کد خبر 2496558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha