۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۸:۴۰

۲ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در اراک برپا می شود

۲ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در اراک برپا می شود

اراک- معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: دو نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور و نمایشگاهی در انتهای خیابان قائم مقام اراک برپا می شود.

عزیزالله صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امسال برای دسترسی آسانتر شهروندان به کالاهای مورد نیاز شب عید دو نمایشگاه فصلی کالا در اراک برپا می شود، افزود: این نمایشگاه ها در مجموع باهزار ۳۳۷ غرفه خواهند که ۶۰۰ غرفه در اراک است، برپا می شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ها محصولاتی چون کیف و کفش، مواد غذایی، مواد شوینده و پاک کننده، آجیل و خشکبار عرضه می شود، اضافه کرد: در این نمایشگاه ها محصولات با ۵ تا ۲۵ درصد تخفیف عرضه می شود.

معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی هدف از برپایی این نمایشگاه ها را تامین کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال دانست و افزود: غرفه‌ها در اختیار واحدهای تولیدی عرضه کالاها برای تحقق تولید به مصرف قرارداده شد.

صدیقی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه در فضاهای باز برخی از شهرستان‌ها ممکن است با مشکلاتی چون بارش نزولات آسمانی، گرما و سرما مواجه شود، تصریح کرد: این نمایشگاه ها در فضاهای بسته برپا می شود و در شهرهایی که فضای سرپوشیده مناسب در اختیار ندارند به جای نمایشگاه، مراکز فروش فوق‌العاده ایجاد خواهد شد.

گفتنی است، تشکیل کمیته کارشناسی زیر نظر ستاد تنظیم بازار به ریاست مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان مرکزی برای نظارت بر قیمت ها و ارائه گزارش عملکرد به سرپرست استانداری استان مرکزی از مصوبات این ستاد بود.

کد خبر 2499018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha