۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱

نمایشگاه صنایع دستی ترنج در شاهرود خاتمه یافت

نمایشگاه صنایع دستی ترنج در شاهرود خاتمه یافت

شاهرود - نمایشگاه صنایع دستی«ترنج زرین شاهوار» با ارائه آثاری چون رودوزی سنتی، تیکه دوزی، سوزن دوزی و نقاشی روی سفال و شیشه پس از ۱۰ روز در شاهرود به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه صنایع دستی «ترنج زرین شاهوار» از تاریخ ۲۶ بهمن تا پنجم اسفند در گالری سیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود پذیرای علاقه مندان بود.

مسئول برگزاری این نمایشگاه، هدف برپایی آن را معرفی محصولات و صنایع دستی شهرستان شاهرود دانست و گفت: همه هنرمندان حاضر در این نمایشگاه دارای تحصیلات دانشگاهی و کارآفرین هستند.

مریم حاج حسنی با بیان اینکه تمامی آثار ارائه شده در این نمایشگاه با دوره های قبل متفاوت هستند خاطر نشان کرد: تا جای ممکن سعی بر آن شده است که کارهای ابتکاری و خلاقانه داشته باشیم و از جایی الگو نگیریم.

صنایع دستی«ترنج زرین شاهوار»

وی همچنین در خصوص مکان برگزاری نمایشگاه ابراز رضایت کرد و گفت: در نمایشگاه های دیگر تنها یک غرفه به صنایع دستی اختصاص داده می شود که در آن امکان ارائه همه آثار وجود ندارد.

این هنرمند شاهرودی با اشاره به اینکه تنها مشکل برپایی نمایشگاه در این مکان واقع نشدن آن در مسیر رفت و آمد اکثریت مردم شهر است، افزود: اگر چنین مکانی در مرکز شهر قرار داشت مطمئنا با استقبال بیشتری از سوی همشهریان مواجه می شدیم.

حاج حسنی اظهار داشت: در آینده شرکت در نمایشگاه نوروزی در دستور کار ما قرار دارد وامیدواریم در این نمایشگاه، شاهد استقبال خوب مردم در کنار دیگر هنرمندان سطح شهر باشیم.

وی در خاتمه افزود: استقبال شهروندان شاهرودی از این نمایشگاه رضایت بخش بود.

کد خبر 2506335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha