۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶

عبدی:

برنامه های ترویج نماز در اردبیل کافی نیست

برنامه های ترویج نماز در اردبیل کافی نیست

اردبیل – مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل تاکید دارد که برنامه های ترویج نماز در این استان کافی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، الله شکر عبدی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه برنامه ریزی طرح های ترویج نماز در ادارات اردبیل تصریح کرد: هر چند در امر اقامه و ترویج نماز اقداماتی صورت گرفته است با این وجود این میزان کافی نیست.

وی با بیان اینکه ترویج نماز گره گشای بسیاری از معضلات اجتماعی است، اضافه کرد: لازم است توسعه برنامه های ترویجی با همکاری دستگاه های اجرایی انجام شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اصلی ترین ملاک فعالیت این نهاد اجرایی را منویات رهبری عنوان و اضافه کرد: ستاد اقامه نماز برنامه های ترویجی خود را برای تمامی اقشار جامعه به اجرا درمی آورد.

به گفته عبدی برنامه های این نهاد اجرایی در چهار محور فعالیت های فرهنگی، فعالیت های آموزشی، طرح یاوران و پیگری و ارزیابی عملکرد دستگاه ها است.

وی افزود: ستاد اقامه نماز علاوه بر برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی برای اقشار مختلف در هر دستگاه اجرایی دبیری را به منظور اجرای برنامه ها مشخص کرده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان با اذعان به فعالیت ۱۴۰ دبیر مروج امر نماز در ادارات استان، اضافه کرد: در عین حال عملکرد دستگاه های اجرایی با اعزام کارشناسان ارزیاب و با کمک گرفتن از دبیران ارزیابی می شود.

عبدی تاکید کرد: انتظار ما توجه ویژه دبیران به برنامه های ترویجی در سال آتی است تا بتوانیم برنامه های ترویجی را به توسعه مطلوبی هدایت کنیم.

کد خبر 2507086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha