۲۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۱۶

حجت الاسلام خادمی:

نماز مهم ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی است

نماز مهم ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی است

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: اهتمام به نماز علی الخصوص در بین جوانان و نوجوانان یکی از مهم ترین ابزارهای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خادمی صبح پنج شنبه در دیدار با حجت الاسلام رضا احمدی فر، رییس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، با اشاره به لزوم توجه ویژه به امر اقامه نماز به خصوص در مدارس و ادارات، اظهار کرد:  نماز یکی از راه هایی است که انسان را از ارتکاب به گناه باز داشته و سبب سعادت و کامیابی انسان می شود.

وی اضافه کرد: امروزه یکی از ابزارهای مهم و حیاتی مقابله و ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگ غرب اهتمام به امر نماز به خصوص در بین جوانان و دانش آموزان است چرا که این توجه به مقوله نماز انسان را در برابر ناامنی ها و حوادث ایمن می کند.

حجت الاسلام خادمی نقش مسجد را در احیای ارزش های دینی و معنویت بخشی به جامعه به‌ ویژه در حوزه جوانان و ایجاد وحدت و همدلی بین مردم بی بدیل توصیف کرد و خواستار همکاری بیشتر بین دستگاه های مسئول و فعال در حوزه مساجد شد.

وی با اشاره به این که امروز مسجد به‌عنوان سنگر دفاع از ارزشهای دینی است، اظهار داشت: هیئت امناء مساجد بامحوریت ائمه جماعات برنامه های فرهنگی مساجد را مدیریت کنند تا زمینه حضور بیشترنمازگزاران به‌ویژه جوانان در مسجد فراهم شود.

حجت‌الاسلام احمدی فر، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی نیز ضمن تشکر از توجه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در زمینه برپایی این واجب الهی در جامعه ابراز امیدواری کرد که با همکاری نهاد تبلیغات اسلامی استان گام های خوبی در این عرصه برداشته شود.

 

کد خبر 2535595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha