۲۷ دی ۱۳۹۴، ۹:۵۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد:

دهه فجر فرصتی برای‌تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی‌/تشریح برنامه‌ها

دهه فجر فرصتی برای‌تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی‌/تشریح برنامه‌ها

بجنورد - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دهه مبارکه فجر و گرامیداشت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی است.

حجت الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از یک هزار و ۲۰۰ برنامه متنوع در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر باید مردمی و با کیفیت بیشتری نسبت به سنوات گذشته اجرا شود، چرا که این فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام خادمی با اشاره به برخی برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان گفت: برگزاری مراسم جشن بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، ۱۰ شب برنامه محوری در ۱۰ مسجد، گفتمان دینی با موضوعات انقلاب اسلامی، تشکیل حلقه‌های معرفتی، نشست ائمه جمعه و جماعات و روحانیون و مبلغین، برگزاری ۱۷۵ ویژه برنامه تجلیل از شهید، شهادت، ایثار و مقاومت، شرکت تشکل‌های مردمی در نماز جمعه و ... از جمله برنامه‌های این دهه است.

وی افزود: کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده، گردهمایی بانوان هیئتی، دیدار مداحان و مسئولین تشکل‌های دینی با ائمه جمعه شهرستان‌ها، همایش تجلیل از فعالان فرهنگی، قرآنی، هیئتی و مساجد و شعرای طنین و ... از دیگر برنامه‌های دهه فجر در استان است.

حجت الاسلام خادمی همچنین از اعزام ۳۵۰ مبلغ و مبلغه در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: این تعداد مبلغ در راستای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد سطح استان اعزام می‌شوند.

وی گفت: همچنین در ایام پیروزی انقلاب اسلامی نشست‌های نقش انقلاب اسلامی در بیداری کشورهای مسلمان با اعزام مبلغین غیرایرانی به مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد این استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: مبلغان با انجام رسالت درست خود نباید اجازه دهند که جوانان و نوجوانان ایران اسلامی از ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل اسلامی دور شوند.

کد خبر 3026523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha