۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۱۶

محمدعلی کشاورز:

امروز مردم با تلويزيون و راديو زندگی می‌كنند

امروز مردم با تلويزيون و راديو زندگی می‌كنند

مدير كل روابط عمومی سازمان صدا وسيما به نمايندگي از رئيس رسانه ملی با محمد علی كشاورز هنرمند پيشكسوت عرصه بازيگری عيادت كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود نعمتی در این دیدار در گفتگویی صمیمی جویای احوال وی شد و با ابلاغ سلام سرافراز برای سلامتی وی دعا كرد. 

محمدعلی كشاورز نیز با قدردانی از حسن توجه مسئولان رسانه ملی، از صداوسیما خواست برای آشنایی مردم دنیا با فرهنگ مردم ایران تلاش كند. وی تأكید كرد: ما با فرهنگی چند هزارساله و دینی به بزرگی اسلام باید بكوشیم مردم دنیا را با مشاهیر و افتخاراتمان آشنا كنیم.

بازیگر سریال «پدر سالار» از كارهایش برای عرصه هنر سخن گفت و با یادآوری روزها و شب‌هایی كه سخت كار می‌كرد، افزود: با اینكه بازنشسته هستم بیست سال است كه با عشق و علاقه به صداوسیما می‌آیم و كار می‌كنم.

محمدعلی کشاورز

خالق نقش‌های ماندگار در تلویزیون و سینما به هنرمندان جوان توصیه كرد به نقاط مختلف ایران سفر كنند و با فرهنگ جای جای این سرزمین آشنا شوند تا بتوانند نقش همان مردم را با همان فرهنگ بازی كنند.

محمد علی كشاورز از علاقه ایرانیان به هنر نمایش و موسیقی و اهمیت كار در این دو عرصه سخن گفت و از فعالان این عرصه ها خواست تا بیشتر در این زمینه كار كنند.

وی سپس به نقش صداوسیما در زندگی روزمره مردم اشاره كرد و گفت: امروز مردم با تلویزیون و رادیو زندگی می‌كنند، روضه هایشان را از صدا و سیما گوش می‌كنند و مناسبت‌های شادشان را پای همین برنامه‌ها می‌گذرانند. ما باید برنامه‌های شاد و مناسبی برای مردم بسازیم تا آن‌ها بتوانند شادابتر و سرزنده‌تر برای این كشور كار كنند.

محمدعلی کشاورز

این هنرمند پیشكسوت از جوانان خواست برای اعتلای ادبیات كشورمان بكوشند و فقط به آشنایی چند غزل از حافظ وسعدی بسنده نكرده بلكه با تحقیق و پژوهش بیشتر در این زمینه این ادبیات كهن را به مردم سراسر دنیا معرفی كنند.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای مردم و اهالی فرهنگ و هنر از توجه رئیس رسانه ملی و همكارانش به سلامتی او و تقبل هزینه های درمانی او تشكر كرد.

کد خبر 2510185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha