۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱

با حکم رئیس جمهور؛

«سورنا ستاری» نایب رئیس هیأت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی شد

«سورنا ستاری» نایب رئیس هیأت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی شد

رییس جمهوری کشور و رییس هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی طی حکمی سورنا ستاری را به عنوان نایب رییس هیات امنای این صندوق منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، از سوی حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، در حکمی سورنا ستاری، معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری به عنوان نایب رییس هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد. 

در متن این حکم آمده است: در اجرای تبصره ماده ۸ اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوبه ۳۰/۶/۱۳۹۰ هیئت وزیران و با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «نایب رییس هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می شوید.

رییس جمهوری در ادامه حکم خود آورده است: لازم است با استفاده از وظایف و اختیارات ماده ۹ اساسنامه و با همکاری سایر اعضای محترم هیات امناء و دستگاه های اجرایی ذیربط، نسبت به بهبود فرآیند تجاری سازی فناوری ها، ارتقای نظام مالی توسعه فناوری و نوآوری، پیشبرد اقتصاد دانش بنیان، رشد و توانمندسازی بخش خصوصی و حمایت از شرکت های دانش بنیان اقدام شایسته به عمل آورید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می کنم.

کد خبر 2512015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha