۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷

طراح برگزیده جشنواره مد و لباس برای تحصیل به ایتالیا می‌رود

طراح برگزیده جشنواره مد و لباس برای تحصیل به ایتالیا می‌رود

نماینده یکی از دانشگاه‌های ایتالیا در خاورمیانه از جایزه یک‌ماهه تحصیل در ایتالیا خبر داد و گفت: ما یک موسسه آموزشی بین المللی هستیم، سعی می کنیم به پرورش استعدادها کمک کنیم تا با دنیای مد آشنا شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، صدرا شریعتمداری افزود: به نظر من جشنواره فجر، موقعیتی خوبی است زیرا طراحان را گرد هم آورده اکه این اتفاق هر دوره، گسترده‌تر از دوره پیش می‌شود. این موجب شد تا ما نیز به دنبال رقم زدن یک اتفاق خوب باشیم؛ به همین خاطر یک جایزه تحصیلی یک ماهه در دانشگاه میلان به عنوان جایزه «طراحی آزاد» مطرح شد. 

به گفته نماینده دانشگاه میلان در خاورمیانه، طرحان آزاد در چهارمین روز از جشنواره مد و لباس به رقابت با یکدیگر پرداختند. قرار است طرح‌ها به ایتالیا فرستاده شوند. داور مسابقه خانمی به نام جوی، طراح اصلی دانشگاه دیسکوارد است. بعد از  بررسی، یک نفر انتخاب می شود و به دوره یک ماهه می‌رود.

 شریعتمداری افزود: خبرگزاری ایتالیا و سایت دانشگاه، خبر این مسابقه را منتشر می‌کنند و مدیران دانشگاه نیز به صورت آنلاین با طراحان داخل جشنواره صحبت می‌کنند. امسال، نخستین سالی است که ما در جشنواره مد و لباس ایران شرکت می‌کنیم؛ سال آینده به کشورهای دیگر می‌رویم.

کد خبر 2512418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha