۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۰۹

اخبار کوتاه/

یادواره شهدای جامعه پزشکی اسفراین برگزار شد/ اجرای پدافند غیرعامل

یادواره شهدای جامعه پزشکی اسفراین برگزار شد/ اجرای پدافند غیرعامل

اسفراین - برگزاری یادواره دو شهید جامعه پزشکی اسفراین، اجرای مانور بزرگ پدافند غیرعامل و ... از مهمترین عناوین خبری امروز شهرستان اسفراین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یادواره دو شهید بسیج جامعه پزشکی اسفراین، شهیدان حبیب اله شکوهی و قدرت اله رگبار در سالن شهید فهمیده مجتمع فرهنگی و ورزشی جوانان بسیج شهرستان اسفراین برگزار شد.

حجت الاسلام محمد رسول رضی امام جمعه موقت این شهرستان در این مراسم با تاکید بر اینکه باید گام های عملی برای تبیین سبک زندگی شهدا برداشته شود، افزود: پاسداشت و گرامیداشت شهدای عزیز اسلام و انقلاب را به برگزاری نشست یادواره ها محدود نکنیم.

وی اظهار داشت: سبک زندگی شهدا، باید وارد زندگی مردم شود تا عطر شمیم ناب شهادت همگانی و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود.

مسوول  بسیج جامعه پزشکی اسفراین نیز در این مراسم گفت: بسیج جامعه پزشکی، مولود انقلاب اسلامی است که بستری برای فعالیت خیرخواهانه بسیجیان جامعه پزشکی فراهم کرده است.

محمد صارمی افزود: شهدا اسوه های ماندگار ایستادگی، پایداری و مقاومت و ولی نعمت همه ما هستند.

اجرای مانور بزرگ پدافند غیرعامل در مجتمع صنعتی اسفراین

مانور بزرگ پدافند غیر عامل به همت سازمان بسیج کارگری خراسان شمالی و مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین در محل سایت مجتمع صنعتی این شهرستان اجرا شد.

این مانور در راستای ضرورت مقابله با تهدیدات احتمالی و افزایش آمادگی با حضور کلیه نیروهای امدادی مجتمع صنعتی، لوله گستر، هلال احمر و نیروی نظامی و انتظامی اسفراین برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه جوادالائمه استان خراسان شمالی، پدافند غیر عامل و آموزش های لازم به عوامل مدیریتی و اجرایی را امری ضروری دانست و افزود: این مانور با توجه به رویکرد استکبار در تهاجم به زیر ساخت ها و مراکز حیاتی کشور و ایجاد اختلال اقتصادی در عرصه های صنعتی اجرایی شده است.

سرگرد حسن حقانی دشتی افزود : با آتش سوزی فرضی بخشی از سوله های سایت  مانور بزرگ پدافند غیر عامل همراه با اطفاء حریق و نجات مصدومین کلید خورد تا توان نیروهای امدادی مجتمع صنعتی و لوله گستر ونیروهای امدادی شهرستان در خدمت رسانی به آسیب دیدگان مورد ارزیابی قرار گیرد.

برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان اسفراین

جشن نیکوکاری، همزمان با هفته احسان ونیکوکاری ودرراستای ترویج این فرهنگ حسنه، با مشارکت گسترده دانش آموزان وفرهنگیان شهرستان اسفراین درسطح مدارس این شهرستان برگزار شد.

علی سخاوتی پور رئیس کمیته امداد اسفراین گفت: شور نیکوکاری با هدف کمک به دانش آموزان و خانواده های نیازمند در آستانه سال نو در 104 آموزشگاه این شهرستان برگزار شد که  کلیه کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان در اختیار همان آموزشگاه به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: هفته احسان و نیکوکاری فرصت مغتنمی است تا به کمک نیازمندان جامعه بشتابیم و آنان را مورد تفقد قرار دهیم.

کد خبر 2512490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha