۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶

پیشنهاد نوروزی هنرمندان به مردم

فرصت مناسبی برای خواندن «کلیدر»/ به سراغ «برکینگ بد» بروید

فرصت مناسبی برای خواندن «کلیدر»/ به سراغ «برکینگ بد» بروید

امیررضا دلاوری با اشاره به اینکه خودش مشغول خواندن رمان «کلیدر» است و قصد دارد به زودی دیدن سریال «برکینگ بد» را نیز آغاز کند به مردم نیز پیشنهاد داد که خواندن و دیدن این آثار را در نوروز امتحان کنند.

امیرضا دلاوری بازیگر تئاتر، سیما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیرش به خبرنگار مهر گفت: تا مدتی قبل مشغول بازی در سرالی «آرام می گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی بودم که متاسفانه بعد از ۴۰ روز تصویربرداری، کار را متوقف کرده اند و هنوز تکلیف‌مان مشخص نیست چون نه مسائل مالی برطرف شده و نه اصلاحاتی که به فیلمنامه وارد کرده اند، اعمال شده است. نهایتا امیدوارم هرچه زودتر تکلیف این سریال مشخص شود. این مجموعه درباره یک خانواده است که ۲ نفر از پسرهای آن که من و سام درخشانی نقش هایشان را ایفا می کنیم با هم درگیری هایی دارند.

بازیگر تئاتر «مردی برای تمام فصول» ادامه داد: در طول این مدت چند پیشنهاد تئاتری نیز داشتم که متاسفانه به دلیل اینکه برای بازی در این سریال ۴۲ قسمتی قرارداد داشتم آنها را نپذیرفتم که در آستانه عید تصویربرداری این مجموعه نیز متوقف شد اما به تازگی فیلم تئاتر نمایش «مردی برای تمام فصول» بهمن فرمان آرا وارد بازار شده که خوشبختانه از کیفیت مناسبی برخوردار است و امیدوارم مورد استقبال قرار گیرد.

بازیگر فیلم «خودزنی» درباره پیشنهادی که برای گذراندن ایام نوروز به شهروندان دارد، بیان کرد: در حقیقت شاید پیشنهادی که من به مردم می دهم مناسب نباشد چون هرکس با توجه به سلیقه و میزان بودجه و امکاناتی و علایقی که دارد سعی می کند تعطیلاتش را به نحوی بگذراند. یکی به سفر می رود و دیگری ترجیح می دهد در شهر خودش بماند و استراحت کند.

وی افزود: من که ۲ سریال متوقف شده «آرام می گیریم» و « یادداشت های یک زن خانه دار» به کارگردانی مسعود کرامتی را در نوبت کلید خوردن مجدد دارم که سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» نیز به دلیل مسایل مالی متوقف شده است بنابراین از آنجا که مسائل مالی در زندگی و تصمیم گیری افراد تاثیر می گذارد ممکن است چند روزی به همراه خانواده به شمال کشور بروم اما بیشتر وقتم را در ایام نوروز به دیدن فیلم و سریال خواهم گذراند.

دلاوری بیان کرد: آخرین فیلمی که دیدم فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» به کارگردانی کلینت ایستوود بود که فیلمی درام و اکشن است. همچنین بعد از گذشت ۱۵ - ۱۶ سال که کتاب «کلیدر» محمود دولت آبادی را خوانده بودم دوباره مطالعه آن را آغاز کرده ام و فعلا در حال خواندن جلد دوم آن هستم. به علاقمندان کتاب هم پیشنهاد می کنم این رمان بلند را بخوانند. 

این بازیگر در پایان صحبت هایش متذکر شد: من تمام تعطیلات نوروز گذشته را به تماشای سریال «مدار صفر درجه» نشستم و از آنجا که در زمان پخش از تلویزیون موفق به دیدنش نشده بودم برای باز سوم در ایام تعطیلات آن را تماشا کردم. کلا ایام نوروز فرصت مناسبی است که مردم به دیدن چنین آثاری بنشینند. امسال هم قرار است سریال «برکینگ بد» را ببینم و بسیار مشتاقم که تماشایش را آغاز کنم. این سریال از جمله مجموعه های پرطرفدار است که دیدنش را در ایام نوروز پیشنهاد می کنم.

کد خبر 2515858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha